تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

سلامتی و زیبایی

همه زن ها عاشق این هستند که زیبا به نظر برسند. گرچه این امر در این دنیای مدرن و امروزی، امری دشوار به حساب می آید. برای زنان امروزی  بسیار مهم است که زیبا به نظر بیایند، اما زندگی امروزه بگونه ای است که وقت آنچنانی برای پرداختن به این امر وجود ندارد. در ادامه راهکارهایی ساده اما کاربردی برای کمک به زنان برای حفظ زیبایی و سلامتی خود برای مدت زمان طولانی ارایه شده است. با وب سایت تخصصی دکتر موحد محمدی، جراح داخل دهان ، جراح زیبایی پلک ، تزریق بوتاکس، ژل و چربی همراه شوید :

غذای سالم بخورید

سلامتی و زیبایی ظاهر شما به غذایی که مصرف می کنید بستگی دارد. اگر زمان کافی برای درست کردن غذا توسط خودتان نداشته باشید و غذای فوری را ترجیح می دهید، سعی کنید این عادت را کنار گذاشته و فست فودها را با مواد غذایی سالم و خوشمزه مانند میوه ها و آجیل جایگزین کنید. اینگونه شما نه گرسنه خواهید بود و نه سیستم گوارش تان با محصولات غیر مغذی پر خواهد شد.

آب زیاد بنوشید

نه فقط در مورد غذای سالم و مغذی، بلکه در مورد مصرف آب نیز باید دقت لازم را به خرج دهید تا به اندازه کافی آب بنوشید. اگر می خواهید میزان اسید-آلکالین بدنتان تنظیم باشد، نیاز است روزانه تا ۱٫۵ تا ۲ لیتر بنوشید. نوشیدن چای، قهوه و نوشیدنی های انرژی زیرا جای آب را نمی گیرد. درصورت ننوشیدن میزان کافی آب؛ بدن دچار کم آبی شده که برای سلامت کلی ما بسیار مضر است.

ورزش کنید

همه می دانند که ورزش برای سلامتی و زیبایی بسیار مفید است. اما اگر وقت کافی برای ورزش کردن ندارید، نگران نباشید. به فرض مثال در صورت داشتن مشغله در صبح، می توانید در بعد ز ظهر ورزش کنید یا بالعکس. اینگونه همیشه وقت برای انجام ورزش خواهید داشت. راه دیگر برای تامین فعالیت های بدنی روزانه این است که می تواند به جای آسانسور از پله استفاده کنید، یا به هنگام بازگشت از کار، به جای استفاده از وسایل نقلیه، می توانید پیاده روی کنید.

بدنتان را ماساژ دهید

ماساژ یک روش بسیار خوب و لذت بخش برای زیبا نگه داشتن بدن خود برای درازمدت است. اگرچه بسیاری از افراد به علت کمبود زمان توجه آنچنانی به این روش نمی کنند، اما این روش به ما کمک کند که احساس خوبی به دست داشته و انرژی زیادی برای نیاز های روزانه خود به دست آوریم. بنابراین سعی کنید حداقل یکبار در ماه ماساژ داده شوید تا اینگونه سلامتی و زیبایی خود را به دست آورده و بدنتان از شما سپاس گذار خواهد شد!

عصبی نشوید

اکثر دانشمندان معتقدند که بیشتر بیماری ها به CNS یا Central Nerbous System  یا سیستم عصبی مرکزی مرتبط هستند. بطور کلی و خلاصه  این نگرش صحیح  بوده و لازم است که در فراز و نشیب های زندگی روزمره، بر اعصاب خود مسلط باشیم تا بدین سبب از آسیب های احتمالی به CNS جلوگیری شود. بنابراین، اگر فرصتی برای استراحت دارید، از آن برای خواب و یا پیاده روی در طبیعت استفاده کنید و اینگونه اوقات خود را به خوشی و به دور از استرس و عصبانیت بگذرانید. اگر این روند را پیش بگیرید، فرصت بسیار مناسبی برای  تخلیه تنش ها و استرس ها پیدا کرده و انرژِی خود را برای انجلم فعالیت های بعدی، ذخیره می کنید.

افرادی همچون دانش آموزانی که شب امتحانی درس می خوانند و افرادی که دائما برای حل مسایل گوناگون فکرشان درگیر است، باید این روند را کنار گذاشته تا از تنش ها و استرس های آنها کاسته شود تا بالطبع از اثرات سو بر سیستم عصبی شان کاسته شود.

امیدواریم که این راهکار های ساده به شما کمک کند تا سالم و سلامت بوده و برای سالیان سال زیبا باقی بمانید, زیرا امروزه سلامتی و زیبایی طبیعی بسیار ارزشمند است. اگر می خواهید زیبایی خود را در شرایط مناسبی حفظ کنید، باید روز به روز از خودتان مراقبت کنید.

۹۷/۰۴/۰۴
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.