تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

معرفی شهر باتومی

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۰۴ ب.ظ

آشنایی با شهر زیبای باتومی

باتومی پس از شهرهای تفلیس و کوتایسی سومین شهر بزرگ در گرجستان به حساب می آمد، اما در سالهای اخیر این شهر با توسعه و پیشرفت عمده ای روبه رو بوده، بطوریکه توانسته است مقام دومین شهر بزرگ گرجستان را بدست آورد. فرودگاه باتومی دومین فرودگاه بزرگ در گرجستان است و خدمات خود را برای بسیاری  از مقاصد بین المللی مانند تهران، دبی، مسکو، استانبول، کیف، تل آویو ارائه می دهد و همچنین قرار است پرواز های مستقیم از لندن، برلین و بسیاری از نقاط دیگر جهان به زودی به آن اضافه شود. همچنین اتصال قطار بین تفلیس و باتومی با قطارهای بسیار مدرن و جدید موجب شده است که شما بتوانید تنها با پرداخت ۴ دلار از تفلیس به باتومی سفر کنید. این شهر در مرز دریای سیاه قرار گرفته به همین علت از لحاظ اقتصادی از موقعیت  بسیار خوبی برخوردار است ولی علاوه بر این به عنوان یک مقصد توریستی محبوب در تابستان برای افرادی که میخواهند از بهترین سواحل گرجستان لذت ببرند، شناخته می شود.

چیزهایی که باید قبل از رفتن به باتومی بدانید

 

لاس وگاس دریای سیاه  

هنگامی که به باتومی سفر می کنید یکی از اولین مواردی که توجه شما را جلب خواهد کرد وجود کازینو در همه جای آن است به همین خاطر این شهر بعضی اوقات به نام لاس وگاس دریای سیاه نیز نامیده می شود.

امنیت بالا

این شهر از امنیت بالایی برخوردار است بطوریکه که حتی شما با سفر به حومه شهر و یا بازارهای محلی کاملا احساس امنیت می کنید.

مردم مهربان و مهمان نواز

مردم این شهر بسیار مهربان و دوست داشتنی هستند. درست است که خیلی از آنها قادر به صحبت کردن به زبان انگلیسی نیستند ولی سعی می کنند با تعارف چای یا میوه و نشان دادن عکس با شما ارتباط برقرار کنند.

فرهنگ بالا

مردم باتومی از فرهنگ بالایی برخوردارند و همانند بسیاری از فرهنگ ها، خانواده برای آنها شماره ۱ است و از اهمیت بالایی برخوردار است و بخصوص برای مادر خود احترام بسیار بالایی قائلند. همچنین اعضای خانواده همواره به یکدیگر کمک می کنند بخش مهم دیگری در فرهنگ گرجستان سوپرا، جشن سنتی گرجی است. که هنگام این جشن شما در هرجایی که دعوت شده اید آنها سعی می کنند به هر اندازه که می توانند برای شما غذا سرو کنند.

شهر باتومی

 آب و هوای باتومی

باتومی به دلیل موقعیت آن در مرز دریای سیاه، دارای آب و هوای معتدل در تمام طول سال است. در زمستان سرد نمی شود و تابستان های خنکی دارد. میانگین درجه حرارت در فصل زمستان ۵ درجه سانتیگراد است و تابستان حدود ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

زبان مردم باتومی

اکثر مردم باتومی به زبان گرجی صحبت می کنند. انگلیسی هم در شهر به طور گسترده ای در میان جوانان صحبت می شود، ولی افراد مسن تر به زبان انگلیسی صحبت نمی کنند، آنها می توانند روسی صحبت کنند. با این وجود شما با هر زبانی که صحبت می کنید کافیست که با لبخند گرجی ها لبخند بزنید.

 

 ارز در گرجستان

اخیرا قرار است که گرجستان به اتحادیه ی اروپا بپیوندد ولی هنوز این اتفاق نیفتاده و بنابراین واحد پولی آنها به یورو تبدیل نشده است و ارز گرجستان همان لاری است. یک لاری گرجستان حدود ۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان است. هنگام سفر به باتومی نیازی به پول نقد نیست چرا که دستگاه های خودپرداز در همه جای شهر وجود دارند .

 

 دین

گرجستان هنوز بسیار مذهبی است و خانواده های آنها به کلیسا رفتن عادت دارند . ۸۰٪ مردم ارتدکس هستند و ۲۰٪ دیگر مسلمان اند. کلیساها و همچنین مساجد زیبای زیادی در این شهر وجود دارد که دیدن آنها را به شما پیشنهاد میکنیم.

مقصدی ارزان برای سفر

گرجستان یک کشور ارزان برای سفر است و در لیست سفر به بهترین کشورهای جهان با یک کوله پشتی قرار دارد. یک ناهار محلی در شهر باتومی به همراه نوشیدنی و دسر حدود ۱۲تا ۱۵ لاری است. همچنین تاکسی فوق العاده ارزان است. برای مثال برای یک مسافت ۱۰ دقیقه ای، شما بیش از ۵ لاری پرداخت نخواهید کرد. شما می توانید یک راننده را برای یک روز با ۲۵ دلار استخدام کنید او بهترین مکان های باتومی را به شما نشان خواهد داد. درآمد متوسط ​​در گرجستان در حدود ۷۰۰ تا ۹۰۰ لاری در هر ماه است و تقریبا بیش از ۲۵۰ دلار می شود.

Wi-Fi سریع  و سیم کارت  رایگان  در شهر باتومی تقریبا در همه جا مثل رستوران ها ، هتل ها ، کافه ها ، وای فای رایگان در دسترس است. همچنین اگر شما قصد مسافرت به باتومی دارید، می توانید یک سیم کارت رایگان در فرودگاه دریافت کنید. این سیم کارت در ابتدا مقداری شارژ  برای مکالمه و اینترنت خواهد داشت.

باتومی مقصدی ارزان برای سفر

مهاجرت به شهر باتومی

طبق آنچه که گفته شد باتومی بهشت گرجستان است. امروزه می توان این شهر را یکی از زیباترین بنادر و شهر های گرجستان نامید که از استقبال زیاد گردشگران برخوردار است. درواقع این شهر با برنامه های بسیار دقیق دولت گرجستان توانسته است به سطح بسیار رضایت بخشی از لحاظ توریست پذیری و شهرت در میان گردشگران منطقه دست یابد. بنابراین برای سفر و یا مهاجرت و سرمایه گذاری مکانی عالی به شمار می رود. اگر شما هم قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در این شهر را دارید می توانید از مشاوره و خدمات ما در این رابطه کمک بگیرید کافی است با شماره تلفن های ما تماس بگیرید.

مهاجرت-به-شهر-باتومی

ما در ارائه ی تمامی خدمات گرجستان از جمله خرید ملک، اخذ اقامت و کلیه خدمات ساختمان سازی همراه شما خواهیم بود.

آشنایی-با-شهر-زیبای-باتومی
۹۷/۰۶/۱۸
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.