تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

اقامت گرجستان

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۳۵ ب.ظ

اقامت گرجستان

کارمندی

اقامت از طریق کارمندی

ثبت-شرکت

اقامت از طریق ثبت شرکت

سرمایه-گذاری

اقامت از طریق سرمایه گذاری

ازدواج

اقامت از طریق ازدواج

خرید-ملک

اقامت از طریق خرید ملک

مزایای-اقامت-در-کشور-گرجستان

مزایای اقامت در کشور گرجستان

گرجستان ترکیبی غنی از فرهنگ، هنر، علم و سرگرمی است. در شهر های کوچک و بزرگ آن ، شور و نشاط زندگی موج می زند. هزینه زندگی در کشور گرجستان به مراتب بسیار پایین تر از سایر نقاط جهان است و البته مردم در این کشور از کیفیت زندگی نسبتا بالایی نیز برخوردارند. گرجستان هر روز در حال پیشرفت و گسترش بیش تر است. علاوه بر این در گرجستان تفریحات و مکان های دیدنی بی نظیری وجود دارد که بعد از اتمام یک روز کاری می توانید بهترین امکانات تفریحی را با قیمت مناسب تجربه کنید. مردم و فرهنگ هایی که گرجستان را تشکیل می دهند مانند چشم اندازهای طبیعی آن متنوع هستند. بیش از ۳۰۰۰ شرکت بین المللی در سراسر کشور گرجستان وجود دارد و کسب و کار در شهرهای آن از رونق خوبی برخوردار است، به حقوق زنان توجه ویژگی شده است به طوری که در سه شهر آن  برای رشد کسب و کار زنان، امکانات زیادی تعلق یافته است. همچنین در این کشور مجموعه ای از تجارب بی نظیر کشورهای دیگر جمع شده است.

تفریحات خارج از منزل در گرجستان

هیچ محدودیتی برای ماجراجویی در فضای باز برای شما و خانواده تان وجود ندارد و می توانید از تماشای مکان های طبیعی و زیبای آن نهایت لذت را ببرید. چشم اندازهای طبیعی و معروف گرجستان از کوه های سرسبز و باشکوه و جنگل های شگفت انگیز گرفته تا رودخانه های پراز آب، مناطق جغرافیایی وسیع، دریاچه ها و آبشارها موجب آرامش شما و فرصتی برای جدا شدن از زندگی روزمره می شود.

 تعدادی از امکانات تفریحی گرجستان

  • ۶۳ پارک دولتی
  • ۱۵ سایت ملی شامل پناهگاه حیات وحش ملی Okefenokee ، جنگل ملی Chattahoochhee و ساحل جزیره کامبرلند رودخانه های بسیار زیاد برای ماهیگیری، شکار و کمپینگ
  • مسیرهای پیاده روی متعدد و دوره های دوچرخه سواری پرهیجان
  • کوهنوردی، کایاکینگ و کانوئین کانو
  • تجربه طولانی ترین قایقرانی در دنیا
  • آکواریوم گرجستان، بزرگترین آکواریوم در نیمکره غربی
  • ده ها رستوران، کافه ، سینما و مراکز تجاری و تفریحی پیشرفته
  • چشمه های آب گرم با خواص درمانی
  • کلیساها و مناطق تاریخی بسیار قدیمی و زیبا

موقعیت مناسب گرجستان برای  داشتن تجارت سودمند

با توجه به اینکه کشور گرجستان در موقعیت استراتژیک ویژه و در مرز اروپا و آسیا  واقع شده است بنابراین می تواند  مقصد خوبی  برای زندگی و کار باشد.  همچنین همانطور که قبلا هم اشاره شد نسبت به دیگر کشورهای اروپایی، هزینه زندگی بسیار پایین تری  دارد و  خوشبختانه طی کردن مراحل اخذ اقامت گرجستان نیز ساده تر می باشد و همچنین این کشور مورد استقبال کارآفرینان سراسر دنیا قرار گرفته است و به علت سادگی شروع کسب و کار مورد توجه بسیاری از مردم در سراسر دنیا قرار گرفته است. اما همچنین کشور گرجستان، از طرف انجمن اقتصاد جهانی به عنوان نهمین اقتصاد با پائین ترین مالیات ها شناخته شده است. گرجستان در موضوع آمارگیری های جهانی مربوط به رتبه بندی های انجام فعالیت های تجاری در سال ۲۰۱۶ در جایگاه ۲۴ ام قرار گرفته که این آمار بالاتر از کشورهای سوئیس، هلند و آلمان است، علاوه براین به ترتیب رتبه های سوم در آسانی ثبت شرکت، رتبه ششم در آسانی شروع یک فعالیت تجاری و رتبه  هفتم را در وام های بانکی داشته است.

تجارت سودمند در گرجستان

امنیت بالا در گرجستان

یکی از مهمترین دغدغه ها، برای بیشتر کسانی که قصد مهاجرت و زندگی به گرجستان را دارند و یا اینکه می خواهند در گرجستان سرمایه گذاری کنند ، بحث امنیت است و چنانچه در کشوری که قصد سرمایه گذاری و یا زندگی در آن مطرح می شود امنیت نباشد، حتی اگر کسب وکار هم از رونق خوبی برخوردار باشد، ارزشی نخواهد داشت. اما جالب است بدانید که کشور گرجستان از امن ترین کشورهای جهان محسوب می شود بطوریکه بنابر آمارهای منتشر شده از نظر شاخص جرم ( میزان جرم و جنایت ) جزو کشورهای بسیار کم جرم جهان به شمار می رود و دارای رتبه ششم جهانی است. علاوه بر این، گرجستان از لحاظ شاخص امنیت، طبق آمار سال ۲۰۱۷ میلادی، پس از کشورهای سنگاپور و کره جنوبی، به عنوان سومین کشور امن جهان معرفی شده است.

 فرهنگ در گرجستان

زیبایی گرجستان در داخل و خارج از ساختمان های آن مشخص است. گرجستان دارای فرهنگ بسیار غنی می باشد، موزه های گرجستان با موضوعات مختلف هنری، تاریخی، موسیقی بیانگر عمق فرهنگ این سرزمین است. فرهنگ مردم گرجی، فرهنگ غالب کشور گرجستان است. در فرهنگ گرجی، عشق به میهن، تکلم به زبان مادری و پایبندی به دین نیاکان جایگاه ویژه‌ای دارد. آثار فرهنگ مادی گواه بر سطح بالایی از هنر معماری و ساختمان سازی، زرگری، نقاشی و شیشه گری است و با توجه به اینکه گرجستان در حد فاصل دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته‌است، بنابراین تأثیر این موقعیت جغرافیایی در شکل‌گیری تمدن مردم گرجستان در واقع ترکیبی از نفوذ فرهنگ ‌های شرقی و غربی است.

 بهداشت و درمان در گرجستان

روند تغییر نظام بهداشت و سلامت در کشور گرجستان به آرامی در حال انجام است. همچنین تجهیزات پزشکی پیشرفته در حال تکمیل شدن است. البته باید بدانید  امکانات پزشکی گرجستان از سطح پائین تری در مقایسه با جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

اما خوشبختانه اخیرا کلینیک ها، مراکز پزشکی و آزمایشگاههای جدید و پیشرفته به وسیله کشورهای خارجی در گرجستان تاسیس شده، که از امکانات خوبی برخوردار هستند، ولی هنوز هزینه دارو، درمان و آزمایش در این کلینیک ها نسبت به ایران بسیار گران تر است البته بیمه خدمات درمانی مختص شرکت های خصوصی مزایای زیادی را برای شما در این کشور فراهم می آورد.

 تحصیلات در گرجستان

از مزایای اصلی تحصیل در گرجستان کیفیت آموزشی مطابق با آخرین استانداردهای اروپایی است و به همین دلیل مدرک آن مورد تایید دانشگاه های کشورهای تراز اول اروپایی است و این درحالی است که هزینه تحصیل در این کشور نیز مقرون به صرفه می باشد و همچنین موجب اخذ اقامت و مهاجرت به اروپا پس از فارغ التحصیلی وجود دارد. از مزایای دیگر دانشگاه های گرجستان امکان پذیرش بدون مدرک آیلتس است.

اخذ اقامت درکشورهای اروپایی

اخذ راحت تر اقامت درکشورهای اروپایی

گرجستان چندین سال است که به دنبال جلب نظر شورای اتحادیه اروپا برای پیوستن به اتحادیه اروپا می باشد، در واقع شما با گرفتن اقامت گرجستان می توانید سفر و اقامتی آسوده را به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و حتی ایالات متحده داشته باشید و نکته قابل توجه این است که گرفتن ویزای شینگن از طریق کارت اقامت گرجستان نیز راحت تر امکان پذیر است.

اخذ اقامت کشور گرجستان 

با توجه به مزایای ذکر شده، هم اکنون بهترین فرصت است که برای گرفتن اقامت کشور گرجستان اقدام نمایید. به همین منظور خدمات ارائه شده توسط کارشناسان و وکلای حرفه ای ما در زمینه کسب اقامت آسان کشور گرجستان می تواند به شما برای رسیدن به زندگی مطلوب با آینده ای روشن در گرجستان کمک کند. کافی است با ما تماس بگیرید. همکاران ما در اسرع وقت، اطلاعات لازم جهت اخذ اقامت را به شما خواهند داد.

۹۷/۰۶/۱۹
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.