تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

خرید خانه در گرجستان

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۴۷ ب.ظ

موقعیت مکانی گرجستان 

گرجستان یک کشور در اروپای شرقی است. که در شمال و شمال شرقی با روسیه، در جنوب با ترکیه و ارمنستان  و در جنوب شرقی با آذربایجان مرز دارد. در واقع گرجستان بخشی از اروپای شرقی است که در مرز قاره های اروپا و آسیا قرار گرفته است. در سواحل دریای سیاه در غرب گرجستان، خط ساحلی گرجستان با بالکان قرار دارد. گرجستان تقریبا به اندازه ایرلند است و مانند بلغارستان، جنوب فرانسه و نیویورک در عرض جغرافیایی واقع شده است. این کشور ترکیبی منحصربفرد از مناظر طبیعی و اقیانوس ها است. گرجستان کشوری در حال توسعه است و به سرعت در حال پیشرفت است و در آن سطح جرم و فساد به شدت پایین آمده است. از اواسط سال ۲۰۰۰ تا کنون، زیرساخت های گردشگری گرجستان به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است و تعداد گردشگران و بازدید کنندگان از دریای سیاه و گرجستان چندین برابر شده است.

موقعیت مکانی گرجستان
معماری خانه های گرجستان

معماری خانه های گرجستان

معماری گرجستان نامی است که در اکثر کشورهای انگلیسی زبان به مجموعه ای از سبک های معماری بین ۱۷۱۴ و ۱۸۳۰ گفته می شود. این سبک در اواخر قرن نوزدهم در ایالات متحده به عنوان معماری احیای استعماری و در اوایل قرن بیستم در بریتانیا به عنوان معماری نئو گرجستان شناخته می شد . امروزه در ایالات متحده اصطلاح “گرجستان” عموما برای توصیف تمام ساختمان های دوره های قبل، صرف نظر از سبک استفاده می شود. در بریتانیا نیز به طور کلی به ساختمان هایی که معماری خاصی دارند و ویژگی های سبک خاصی را دربردارند محدود می شود. این ساختمان ها در دوره های مختلف هستند و همچنین طیف وسیعی را پوشش می دهند.

منظم بودن خانه های خیابانی یک ویژگی مطلوب برنامه ریزی شهری گرجستان است. پیش از آغاز انقلاب گوتیک در اوایل قرن نوزدهم، معماری گرجستان بیشتر جزء معماری های طبقاتی کلاسیک قرار داشت و الهام گرفته از روم باستان یا یونان بود. معماری گرجستان با نسبت و تعادل آن مشخص می شود؛ نسبت ریاضی ساده برای تعیین ارتفاع یک پنجره در رابطه با عرض آن یا شکل یک اتاق به عنوان مکعب در نظر گرفته می شود. و سنگ قیمتی آهلار که به طور یکنواخت برش داده شده است، در آن به کار رفته است، تقارن و پایبندی به قوانین کلاسیک از ویژگی های مهم خانه های گرجستان است. درست است که سبک معماری گرجستان بسیار متغیر است، اما با تقارن و نسبت آن بر اساس معماری کلاسیک یونان و روم، که در معماری رنسانس احیا شده است، مشخص می شود. معماری گرجستان در آن دوران در کلنی های انگلیسی به طور گسترده ای پخش شد. ساختمان های آمریکایی دوره گرجی اغلب از چوب ساخته شده بود و حتی ستون ها نیز از چوب بودند.

مشخصات خانه های گرجستان

شهرهای گرجستان در طول این مدت به شدت گسترش یافتند و صاحبخانه ها به توسعه دهندگان املاک تبدیل شدند و ساخت انبوه خانه هایی با سبک معماری یکسان به حقیقت تبدیل شد. حتی ثروتمندان نیز متقاعد شدند که در شهرهای گرجستان زندگی کنند، مخصوصا اگر در کنار خانه یک باغ مربع شکل نیز وجود داشته باشد. در طول آن دوره، در سراسر جهان، مقدار زیادی از ساختمان ها ساخته شدند و استانداردهای ساختمانی به طور کلی بالارفته بود. تعداد زیادی از ساختمان های سبک گرجستان از دو قرن یا بیشتر جان سالم به در برده اند و هنوز بخش های مهمی از شهرهای گرجستان و حتی شهرهای اروپایی مانند لندن، ادینبورگ، دوبلین، نیوکاسل تا تین و بریستول را تشکیل می دهند.

انواع ساختمان ها درگرجستان

در دوره های قبل ساخت خانه های بزرگ گسترش یافته بود و به همین خاطر بسیاری از خانه های گرجستان که در آن زمان ها ساخته شده اند در محوطه ای بزرگ قرار گرفته اند و همچنین پنجره ها در تمام انواع ساختمان های بزرگ و آپارتمان ها به طور منظم روی یک ردیف قرار می گیرند و بعضی از آنها به یک بالکن کوچک منتهی می شوند همچنین حیاط های داخلی و باغ های کوچک در کنار خانه ها قرار می گرفتند. درون خانه ها تزئینات بسیار زیبایی قرار گرفته بود که گاهی اوقات می توانست بیننده را غافلگیر کند. این سبک خانه ها از نقاشی ها و آینه ها و همچنین سقف گچکاری شده، چوب حکاکی شده و طرح های جسورانه از دیوارهای رنگی پر شده است و زمینه ای برای مجموعه ای از طراحی دکوراسیون داخلی گرجستانی از جمله مبلمان، نقاشی، ظروف، آینه و انواع هنرهای معاصر را تشکیل می دهند. ولی خانه های کوچکتری نیز در کشور گرجستان برای سکونت پناهجویان از بلوک های منظم ساده با پشت بام های قابل رویت وجود دارد که اغلب به عنوان ویلا از آن ها یاد می شود. در شهرها بیشترین افراد در آپارتمان ها زندگی می کنند که معمولا این آپارتمان ها ، به خیابان ها و مراکز اصلی شهر نزدیک است. آپارتمان های شهر برای تمام طبقات اجتماعی عمدتا بلند و باریک ساخته شده اند، که دارای تراس و چشم انداز زیبا به مناظر طبیعی و خیابان ها هستند و سبک های معمولی تا مدرن را در برمی گیرند.

انواع ساختمان ها درگرجستان
خرید آپارتمان در گرجستان

 خرید آپارتمان در گرجستان

خانه جایی جز مکانی برای احساس راحتی و آرامش کامل نیست، اینجا در گرجستان، شما در هر سنی که باشید آپارتمان با فضای مناسب برای شما پیدا می شود. این آپارتمان های یک و یا دو خوابه با انواع اقامتگاه های تفریحی و تجارتی در محله با  قیمت  مناسب به شما ارائه می شوند. اگر این آپارتمان ها را از نزدیک ببینید خواهید فهمید که چرا بسیاری از مردم جهان با افتخار و خیالی آسوده در گرجستان خانه می خرند. اما قبل از انتخاب آپارتمان و دیدن داخل آن، ابتدا شهر و محله ی مورد نظر برای زندگی خود را انتخاب کنید، چرا که هر یک از شهرهای گرجستان با ویژگی مختص به خود برای زندگی مناسب هستند. بیشتر آپارتمان های جدید به تجهیزات پیشرفته مورد نیاز برای زندگی مجهز شده اند، و همچنین تمیز کردن آنها آسان است. علاوه بر این فضای بیرونی آنها شامل استخر و امکانات تفریحی برای کودکان و بزرگسالان می باشد.

اگر قصد خرید ملک و آپارتمان در گرجستان را دارید کارشناسان حرفه ای ما با تجربه زیادی که در زمینه ی انواع خدمات در گرجستان و از جمله، خرید آپارتمان در گرجستان دارند و همچنین با آشنایی کامل از دانستنی های شهرها و محله های مختلف گرجستان، می توانند برای خرید یک آپارتمان مناسب در این کشور شما را راهنمایی کنند، پس با ما در ارتباط باشید.

قیمت  ملک در تفلیس گرجستان

  • خانه نو ساز در محله های پایین شهر تفلیس معادل هر متر مربع ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار می باشد.
  • محله های متوسط : ۵۰۰ تا ۸۰۰ دلار
  • محله های اعیان نشین: ۹۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار
خرید خانه در گرجستان
۹۷/۰۶/۲۱
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.