تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

تزریق چربی و پرکننده ها

نحوه تزریق چربی و پرکننده ها

پرکننده های پوستی (همچون Restylane و Juvederm و Radiesse ) مواد ژل مانندی هستند که به داخل و یا زیر پوست تزریق می شوند. هدف از تزریق این مواد، پر کردن خطوط و چین و چروک های ایجاد شده بر روی صورت و یا بازیابی حجم از دست رفته گونه ها و لب ها است. پزشک معالج قبل از تزریق، به محل درمان یک بی حس کننده موضعی تزریق می کند. در بیشتر مواقع، اثرات ناشی از این تزریق ۹ تا ۱۲ ماه باقی خواهد ماند.

در عمل پیوند چربی، چربی را از قسمت‌هایی که مازاد چربی دارند (همانند قسمت بیرونی ران) انتقال می‌دهند و آن را در قسمت‌هایی تزریق می‌کنند که ممکن است حجم پایینی داشته باشند که شامل صورت، دستان، سینه یا کفل می‌باشند. در این پروسه، چربی های اضافه از نواحی که اضافه چربی دارند، جدا شده و به محلی که حجم قبلی خود را از دست داده، تزریق می شود. پس از این مرحله، دکتر چربی برداشته شده را به گونه و لب تزریق کرده تا بدین سبب حجم از دست رفته شان بازگردد. از آنجایی که برای تزریق چربی از بافت های خودتان استفاده می شود، درصد بالایی از این چربی تزریق شده به نقطه دیگر در اثر گذر زمان حفظ خواهد شد.  اکثر افراد در حین انجام این پروسه، از آرام بخش های دهانی جهت حفظ آرامش و راحتی خود استفاده می کنند. پرکننده های پوستی که در بالاتر از آنها یاد شد و همچنین پیوند چربی، باعث کبود شدن خفیف پوست می شوند. بیشتر کبودی های ایجاد شده در طی چند روز از بین خواهند رفت؛ اما اثر بخشی این تزریق تا مدت زمان زیادی باقی خواهد ماند.

این پروسه یا همان تزریق چربی امروزه بیش از پیش به دلایلی میان افراد محبوب شده است.

اول اینکه افراد از اینکه برای انجام این پروسه نیاز به بافت خودشان و نه یک بافت مصنوعی، خرسند هستند. همچنین این امر که چربی یک منبع شگفت انگیز از سلول های بنیادی است، بر کسی پوشیده نیست. این سلول ها در طی عمل منتقل شده و ممکن است کمک شایانی به جوان سازی پوست کند.

دوم اینکه علاوه بر غایت اصلی در این پروسه، فرد از شر چربی های اضافی نیز راحت خواهد شد! افرادی که از این روش استفاده می کنند، از این موضوع که چربی از بافتی که چربی اضافی داشته و به بافتی که دارای چربی کمتری است ( و حجم خود را از دست داده) خوشنودند.

سوم اینکه اثربخشی این پروسه تا زمان زیادی باقی خواهد ماند. مطالعات نشان داده که ۳۰ تا ۳۵ درصد افرادی که از این روش استفاده کرده اند، اثر مثبت تزریق چربی تا زمان زیادی بر آنها باقی مانده است.

بیشتر افرادی که این پروسه را گذرانده اند، اذعان کرده اند که پروسه درمانی راحت و بدون دردسر بوده، زمان نقاهت کم و میزان کبودی ها نیز تا حد مطلوبی پایین بوده است. اینها مواردی هستند که هر ذهنی را برای استفاده از این پروسه زیبایی ترغیب می کند.

تزریق چربی و پرکننده ها

بهترین مواد تزریقی برای پر کردن صورت

مفهوم زیبایی براساس تقارن چهره فرد است از جمله ارتفاع استخوان های یک عضو و خط فک نسبتا باریک است. متاسفانه هرچه سن بالاتر می رود، با افزایش چربی و تبدیل شدن بافت ها به چربی، این زیبایی رو به افول خواهد گذاشت. اگر به دنبال بازیابی زیبایی و حجم از دست رفته خود هستید، در اینجا راه حل های ساده ای به شما پیشنهاد خواهد شد:

  • پر کننده های خطوط صورتتزریق چربی و پرکننده ها

  • تزریق بیولوژیکی برای از بین بردن چربی زیاد صورت

  • درمان دی اکسید کربن (Carbon Dioxide therapy) برای سفت کردن پوست و کاهش چربی

  • استفاده از Power shape برای داشتن گونه هایی زیبا

  • استفاده از متد رادیوصوتی دوقطبی برای سفت کردن پوست و افزایش لطافت آن

 

 

 

 

لیفتینگ مایع برای صورت (تزریق موادی به صورت جهت کاهش چین و چروک ها و پرکردن آن)

همه ما صرفنظر از اینکه چه سنی داریم، می خواهیم زیبا و جوان به نظر برسیم. تا زمانی که مغر و قلب ما جوان اند (تا زمانی که عمر می کنیم) می خواهیم که زیبا و جوان به نظر آییم. با گذر زمان و بالا رفتن سن مهمترین عاملی که در صورت در اثر پیر شدن خود را نشان می دهد، چین و چروک های ایجاد شده در اطراف چشم ها و دهان است. ایجاد گودی زیر چشم، کیسه های چشمی، خطوط لبخند، ایجاد چین و چروک روی بینی از اثرات پیری در اثر گذر زمان است. اینها مورادی هستند که از عواملی همچون گذر زمان، سبک زندگی و محیط زندگی، نشات می گیرند.

این تغییراتی که در صورت ایجاد شده توسط افراد دیده شده و اینگونه قضاوت خواهید شد که چقدر پیر شده اید! این نگرش به سرعت بر شما، انرژی و جنب و جوشتان تاثیر منفی خواهد گذاشت. از نظر خودتان، شما خواب و تغذیه مناسبی داشته اید، اما در نظر دیگران خسته و خمود به نظر می رسید. در افرادی که از این موارد رنج می برندف حذف این علائم پیری کمک شایانی به بازیابی حس و حال قبلی شان می کند. نرم کردن این خطوط باعث شده تاچهره خمودگی و خستگی از چهره شما از بین رفته و اینگونه اعتماد به نفس از دست داده تان را بازیابید. مورادی همچون پر کننده های چربی و مواد تزریقی به صورت، از بهترین روش ها برای از بین بردن اثرات پیری از چهره شما هستند.

پرکننده هایی همچون Hyaluronic acid که ژله مانند است، باعث می شود تا حجم از دست رفته صورتتان بازیابی شده و ظرافت وزیبایی آن را بازگرداند. این ماده باعث پر شدن قسمت های خالی و همچنین از بین بردن چین و چروک های موجود بر روی صورت خواهد شد. هدف از استفاده مواد تزریقی به صورت بازیابی زیبایی از دست رفته و حفظ تعادل زیبایی صورت است. این دیدگاه که مواد تزریقی و پرکننده پوست پس از تزریق باعث شده تا صورت حالت طبیعی خود را از دست دهد، صحت ندارد.

تزریق چربی و پرکننده ها در واقع باعث از بین رفتن چین و چروک های صورت شده و بدین سبب کشیده شدن پوست و سفت شدن آن و در نتیجه زیبایی فرد خواهد شد. البته شایان ذکر است که برای این کار نیاز به یک متخصص خبره بوده تا آناتومی چهره فرد را به خوبی شناخته تا بتواند به نحو احسن از این مواد استفاده کند تا اثیر بخشی لازم را فرد پس از این پروسه داشته باشد. درصورت گذراندن این پروسه نزد یک متخصص، ریسک های موجود تا حد بسیار زیادی کاهش خواهند یافت.

این پروسه حدودا ۲۰ تا ۴۰ دقیقه به طول خواهد انجامید و فرد حین انجام کار، بیهوش خواهد بود. اثرات ناشی از این عمل بین ۳ تا ۵ روز بعد از عمل خود را نشان خواهد دادو میزان ماندگاری آنها بالاست.

۹۷/۰۶/۲۶
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.