تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

چه زمانی باید به فکر لیفت یا جراحی پلک خود باشیم؟

پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۴۲ ب.ظ
لیفت

جراحی پلک

چشم ها نه تنها امکان دیدن محیط و اشیا را برای ما فراهم می کنند، بلکه احساس درونی ما را نیز به دیگران انتقال می دهند. عمل جراحی پلاستیک پلک ها که اصطلاحا بلفاروپلاستی نامیده می شود، برای برداشتن پف پلک ها، اصلاح افتادگی پلک و برداشتن پوست اضافی آنها طراحی شده است . اما هدف از این جراحی تنها زیبایی نیست. جراحی پلک اخیرا به وفور مورد استفاده قرار گرفته و نه تنها باعث شده که افراد زیبایی از دست رفته خود را بازیابند، بلکه باعث شده تا فرد دید و سلامتی خود را نیز باز پس گیرد.

مواردی همچون افزایش سن بر روی پلک ها و سلامت آنها تاثیر می گذارد. این تاثیر معمولا به شکل افزایش تدریجی مقدار پوست پلک، خود را نشان می دهد. در مواردی این افزایش پوست به قدری زیاد است که میدان دید فرد را نیز محدود می کند که برای فرد بسیار نا امید کننده است. با داشتن این مشکل فعالیت های روزمره ساده ای همچون دیدن تلویزیون و یا رانندگی، به امری ملال آور تبدیل خواهند شد. بنابراین افراد رو به جراحی پلک می آورده تا پلک های آویز را جمع کرده و بدین سبب دید فرد را بهبود دهد

تاثیر افزایش سن برروی پلک بالا و پایین، مختصری با یکدیگر متفاوت است. در پلک بالا این تاثیر معمولا به شکل افزایش تدریجی مقدار پوست پلک، خود را نشان می دهد.در مواردی این افزایش پوست به قدری زیاد است که میدان دید فرد را نیز محدود می کند، اما تظاهر افزایش سن در پلک پایین معمولا به شکل پف پلک وچین های ظریف و بیرون زدگی کیسه های چربی بروز می کند. از آنجایی که پلک می افتد، وزن ناشی از آن باعث شده تا بر چشم فشار وارد شده و بدین سبب فضایی ایجاد شده که در آن آب چشم یا همان اشک تجمع یافته و نشت پیدا کند. با اصلاح پلک ها به روش درمانی بلفاروپلاستی (blepharoplasty)، می توان آب مروارید را بیرون آورده تا بدین سبب دید فرد واضح شده و به بینایی اش دوباره دست یابد.

بالا بردن (لیفت) پلک لیفت

زمانی که صحبت از سن و سال به میان می آید، چهره ما نقش اصلی داشته و درواقع این امر را بازگو می کند! پوست اطراف چشم ها در واقع معیاری از افزایش سن و گذشت زمان است که در طول زمان، چروک و افتاده خواهد شد و خاصیت کشسانی (الاستیسیته) خود را از دست می دهد. علاوه بر ایجاد شدن کیسه های چشمی در زیر چشم، در بعضی موارد پوست روی پلک به گونه ای سست شده که دید فرد را مختل می کند. اگر این امر اتفاق بیفتد، تنها راه حل جراحی است.

 

لیفت یا بالا کشیدن پلک به چه معناست؟

لیفت یا بلا کشیدن چشم (بلفاروپلاستی/ Belpharoplasty) عمل جراحی است که شامل برداشتن ظریف پوستهای اضافه و تنظیم چربیهای داخل پلک میباشد . می توان دو پلک فوقانی را با هم و پلکهای تحتانی را با هم جراحی کرد ولیکن اکثراً  پف پلکهای فوقانی و پایین بصورت همزمان عمل می شوند.

 

پروسه جراحی و  لیفت پلک صورت

پروسه انجام لیفت پلک نسبتا ساده است. برای انجام این عمل، فرد تحت بیهوشی عمومی مورد عمل قرار می گیرد تا اطمنیان حاصل شود که وی هیچ دردی را حس نکند. همچنین این عمل را در حالی که فرد حس آرامش دارد، انجام داد. این موضوع این امکان را فراهم می آورد که هم فرد اطمینان خاطر و آرامش داشته باشد و که فرد متخصص بتواند با نهایت دقت، عمل را به اتمام برساند.
حین بیهوشی برش پلک انجام خواهد شد تا اینگونه پوست اضافی و ماهیچه اضافی و چربی از چشم جدا شوند. سپس این برش به کمک بخیه بسته خواهد شد.

 

 

آیا با انجام عمل، اسکار (جای زخم) بر روی پلک باقی خواهد ماند؟

در جراحی ها این امکان وجود دارد که پس از پایان عمل، زخم ونشانه ای از جراحی بر روی پوست فرد باقی بماند. گرچه هنگام انجام عمل جراحی لیفت صورت، برش ها در قسمت هایی صورت گیریند که به ندرت قابل دیدن هستند.

 

دوران نقاهت بعد از عمل جراحی لبفت پلک تا چه مدت به طول می انجامد؟

به افرادی که این روش زیبایی-درمانی را اتخاذ می کنند توصیه شده که ۵ الی ۷ روز مرخصی کاری داشته تا پروسه درمانی این عمل کامل شود؛ گرچه بازیابی حالت نرمال و طبیعی چشم تقریبا چند هفته ای طول می کشد. انتظار کبودی، تورم، قرمزی و برخی موارد دیگر در روزهای بعد از جراحی داشته باشید. داروهای ضد التهاب می تواند به شما برای فائق آمدن بر این موارد، کمک کند.
تیم جراحی و درمانی شما پس از پروسه جراحی، دستورالعمل هایی را به منظور بهبود هرچه سریعتر شما اتخاذ خواهند کرد تا اینگونه علاوه بر رسیدن به نتیجه مطلوب و مورد نظرتان، هرچه سریعتر دوران نقاهت و ریکاوری خود را طی کنید.

 

چه کسی کاندیدای استفاده از این روش است؟

ایجاد چروک و افتادگی در پلک پایینی می توان منجر به خشکی چشم ها شود. اگر چشم خشک شده و اشکی وجود نداشته باشد که سطح چشم را مرطوب کند، عملکرد چشم با اختلال مواجه خواهد شد. درواقع اشک حاوی ماده شیمیایی است که عملکرد ضدباکتریایی و ضدویروسی دارد. بدون این ماده، چشم که یک محیط مرطوب است، در معرض خشک شدن و حمله میکروب های مختلف قرار می گیرد. برای تصحیح این اختلال و بازپس گیری دید بینایی و سلامتی چشم، نیاز است تا یک متخصص چشم پزشک و یک جراح زیبایی چروک ها و افتادگیهای پوستی موجود در پلک تحتانی را براشته تا بدین سبب فرد نه تنها زیبایی خود را داشته، بلکه سلامت چشمان خود را تضمین کند. برای مراقبت از چشم ها و سلامتی شان، باید با یک متخصص مشورت کنید. پیشنهاد می کنیم جهت دریافت مشاوره پزشکی در زمینه جراح داخل دهان ، جراح زیبایی پلک ، ایمپلنت دندان ، تزریق بوتاکس، ژل و چربی خدمات وب سایت تخصصی دکتر موحد را دنبال کنید.

بنابراین قبل از آن که فردی بخواهد عمل جراحی داشته باشد، با پزشک معالج و متخصص خود مشورت می کند. در طی این مشاوره، علاوه بر بررسی سوابق پزشکی شما، هدف از جراحی و نتیجه های مورد انتظار مورد بررسی قرار می گیرند. همچنین برای اینکه مشخص شود شما باید تحت این عمل جراحی قرار بگیرید یاخیر، چشم ها و پلک هایتان مورد بررسی و معالجه قرار می گیرند.

۹۷/۰۶/۲۹
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.