تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

اخذ اقامت گرجستان از اصفهان

دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ب.ظ

بسیاری از افراد تمایل دارند که به یکی از کشورهای خارجی سفر کنند تا بتوانند سطح بالاتری از زندگی را برای خود و خانواده شان فراهم کنند. اما اخیرا شرایط مهاجرت به کشورهایی مانند کانادا و امریکا مشکل شده است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد از مهاجرت کردن منصرف شده در حالی که روش های دیگری نیز برای مهاجرت وجود دارد. یکی از این روش ها مهاجرت به گرجستان و سپس مهاجرت به یکی دیگر از کشورهای برتر جهان است. با اخذ اقامت گرجستان از اصفهان شما به راحتی می توانید شرایط زندگی بهتری برای خود فراهم کنید.

اخذ اقامت گرجستان از اصفهان

اخذ اقامت گرجستان در اصفهان

گرجستان با توجه به شرایط آرامی که دارد به یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن یک زندگی آرام و بی دردسر تبدیل شده است. شما می توانید در این کشور به اطمینان خاطر خرید ملک، سرمایه گذاری و ثبت یک شرکت انجام دهید. چیزی که هنگام اخذ اقامت گرجستان از اصفهان باید به آن توجه داشته باشید این است که شرایط زندگی در گرجستان با شرایطی که در بسیاری از کشورهای اروپایی وجود دارد متفاوت است. گرجستان برای این که بتواند خود را وارد اتحادیه اروپا بکند، در تلاش است که سطح کیفیت زندگی را به حدی بالا ببرد که به حد سایر کشورهای اروپایی باشد. بنابراین می توان این کشور را یک کشور در حال توسعه پیشرفت البته با یک سرعت نمایی دانست.

پایین بودن هزینه های زندگی در گرجستان انگیزه اصلی بسیاری از افراد برای اخذ اقامت گرجستان از اصفهان است. البته نمی توان گفت که این کشور دارای فرهنگ مشابهی با ایرانیان است اما تجربه نشان داده است که بسیاری از افرادی که به این کشور مهاجرت کرده اند به راحتی توانسته اند خود را با شرایط موجود وفق دهند. مردم محلی گرجستان افراد ساده و مهربانی هستند که همین مسئله کمک می کند شما زندگی راحتی در این کشور را تجربه کنید.

آیا گرجستان جزء اتحادیه اروپا محسوب می شود؟

یکی از دلایل اصلی بسیاری از افراد برای اخذ اقامت گرجستان از اصفهان این است که به آن ها این فرصت را می دهد که بدون نیاز ویزا و ویزای شینگن به ۹۰ کشور اروپایی سفر کنند. این ویژگی گرجستان خبر از این مسئله می دهد که این کشور به احتمال خیلی زیاد به اتحادیه اروپا می پیوندد و در نتیجه به افراد مقیم این کشور این فرصت را می دهد که به کشور های اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزا به راحتی سفر کنند. پس شما می توانید با یک برنامه ریزی درست برای اخذ اقامت گرجستان از اصفهان به صورت هدفمندانه برنامه یک زندگی بهتر را برای خود بچینید.

شرایط لازم برای اخذ اقامت در گرجستان از اصفهان چیست؟

کسانی که قصد زندگی کردن در گرجستان را دارند و نمی خواهند به عنوان یک توریست به این کشور مسافرت کنند باید ثابت کنند که شرایط ثابت و پایداری در این کشور برای زندگی خواهند داشت.  بنابراین اگر در یکی از دسته های زیر قرار داشته باشید می توانید درخواست اقامت گرجستان از اصفهان را داشته باشید :

  • کسانی که در یکی از کمپانی های گرجستان مشغول به کار هستند و یا به عنوان یک فری لنسر کار می کنند.
  • کسانی که در گرجستان درس می خوانند و یا برای درمان بیماری به این کشور آمده اند.
  • کسانی که یکی از سرپرست های اصلی آن ها شهروند گرجستان است.
  • کسانی که به عنوان یک متخصص به این کشور دعوت شده اند.
  • کسانی که وابستگی فامیلی به کسی دارند که اقامت گرجستان را دارد.

اگر جزء یکی از دسته های بالا نیستید می توانید روش هایی که در ادامه بیان می شوند را برای اخذ اقامت در گرجستان از اصفهان امتحان کنید.

روش های مختلف اخذ اقامت گرجستان از اصفهان چیست؟

به طور کلی شما می توانید از طریق ۳ روش زیر برای اخذ اقامت گرجستان اقدام کنید :

اخذ اقامت گرجستان از اصفهان با  استفاده از خرید ملک :

در این روش شما باید به یک کارگزار که در گرجستان فعالیت می کند، وظیفه خرید یک ملک را بسپارید. بعد از این که شما هزنیه ملک را پرداخت کردید، ملک به نام شما ثبت سند می شود و سپس شما می توانید درخواست اقامت خود را ارسال نمایید. برای ارسال درخواست خود باید تمام اسنادی که نشان دهنده ملک شما می باشند به همراه قیمت حدودی ملک را ارسال کنید. البته داشتن پاسپورت و دو قطعه عکس پاسپورت نیز الزامی است. توجه داشته باشید که پاسپورت شما در این حالت باید حداقل ۴۰ روز اعتبار داشته باشد تا درخواست اقامت شما مورد تایید قرار گیرد. این اقامت تنها برای خریدار ملک صادر می شود اما بعد از وابستگان شما مانند همسر و فرزندانتان نیز می توانند درخواست اخذ ویزای موقت را داشته باشند. شما می توانید اجازه اقامت خود را برای ۱۰ سال تمدید کنید و بعد از درخواست ویزای دائم بدهید. بعد از آن دیگر نیاز نیست که هر بار اقامت خود را تمدید کنید. استفاده از این روش بهترین راه حل است چرا که شما با حداقل هزینه ۳۵ هزار دلار امریکا می توانید ملک را خریداری کرده و درخواست اقامت دهید.

اخذ اقامت گرجستان از اصفهان

اخذ اقامت گرجستان از اصفهان با استفاده از سرمایه گذاری :

یکی دیگر از روش ها این است که شما حداقل به میزان ۳۰۰ هزار لاری گرجستان در این کشور سرمایه گذاری کنید می توانید درخواست اخذ اقامت گرجستان را داشته باشید. استفاده از این روش هم دارای مزیت است هم دارای عیب! چون گرجستان به ایران نزدیک است به شما این فرصت را می دهد که خیلی راحت بین این دو کشور سفر کنید و کنترل لازم روی کمپانی خود را داشته باشید. اما از طرف دیگر چون گرجستان کشور کوچکی است، فرصت های سرمایه گذاری کمی در اختیار شما قرار می دهد که بازده خوبی داشته باشند. پس بهتر است در صورت انتخاب این روش تحقیق لازم را قبل از گرفتن تصمیم نهایی انجام دهید.

 اخذ اقامت گرجستان از اصفهان با استفاده از ثبت شرکت :

همان طور که گفته شد شما برای این که بتوانید اخذ اقامت گرجستان از اصفهان داشته باشید باید به نوعی اثبات کنید که توانایی پرداخت هزینه های خود را دارید. یکی از این روش ها این است که شما کاری در گرجستان داشته باشید. اگر شما به هر دلیلی قادر به پیدا کردن کار در این کشور نبودید می توانید شرکت خود را راه اندازی کنید. استفاده از این روش اخذ اقامت می تواند کمی با ریسک همراه باشد. چرا که اگر شما ادرس محل کار خود را عوض کنید و یا به هر دلیلی اشتباهی در ثبت آدرس شرکت انجام دهید باید برای گرفتن اقامت گرجستان تمام مراحل مورد نیاز را از ابتدا طی کنید و همین مسئله موجب هدر رفتن زمان و هزینه شما می شود.

اخذ اقامت کشور گرجستان از اصفهان

با توجه به این که اخذ اقامت گرجستان از اصفهان می تواند پروسه ای زمان بر باشد بهتر است که این کار را به افراد متخصص بسپارید تا با استفاده از بررسی شرایط و خواسته های شما بهترین روش را برای اخذ اقامت گرجستان به شما پیشنهاد دهند. در این حالت دیگر شما درگیر کارهای قانونی و اداری نخواهید بود و تنها از نتیجه نهایی مطلع خواهید شد.

۹۷/۰۷/۲۳
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.