تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

دانشگاه های کشور گرجستان

چشم انداز آینده کشور گرجستان برای رقابت در اقتصاد جهانی به میزان زیادی به توانایی آن برای تولید نیروی کار ماهرانه با استفاده از آموزش دانش، فنون و مهارت های روز دنیا به دانشجویان، بستگی دارد. ایجاد تغییرات سازنده در سیستم آموزشی گرجستان ، مستلزم تلاش طولانی مدت و پایدار است که در حال حاضر با استفاده کردن از تجربه بسیاری از کشورهای دارای سیستم های آموزشی مدرن، در حال محقق شدن است.

از آنجایی که مدارک ارائه شده توسط دانشگاه های معتبر و بین المللی این کشور در سراسر جهان شناخته شده و ارزشمند خواهد بود ، بنابراین گرجستان می تواند مکان مناسبی برای ادامه تحصیل شما باشد. در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین دانشگاه های کشور گرجستان می پردازیم .

  • دانشگاه هوانوردی گرجستان ( Georgian Aviation University)

دانشگاه های کشور گرجستان

دانشگاه هوانوردی گرجستان یک دانشگاه معتبر مستقل در پایتخت گرجستان است. موسسه حمل و نقل هوایی گرجستان در سال ۱۹۹۲ در ساختار دانشگاه فنی گرجستان تاسیس شد. در سال ۲۰۰۵، موسسه حمل و نقل هوایی از دانشگاه فنی جدا شد و به یک دانشگاه مستقل درگرجستان تبدیل شد.

  • دانشگاه دولتی ایلیا (Ilia State University)

دانشگاه های کشور گرجستان

دانشگاه دولتی ایلیا در سال ۲۰۰۶ به عنوان یک قسمت از ۶ موسسه مختلف دانشگاهی با تاریخ های طولانی و متنوع تاسیس شد. در حال حاضر، دانشگاه دولتی ایلیا یکی از موسسات پژوهشی و آموزشی در گرجستان است که هدف آن ایجاد، انتقال و اعمال دانش برای اهداف پیشرفت علمی و توسعه اجتماعی در سطح محلی و همچنین در سطح بین المللی است. این دانشگاه، جامعه دانشگاهی بسیار پیشرفته ای را فراهم می کند که دانشجویان آن می توانند از کارشناسان یاد بگیرند و مهارت های مورد نیاز خود را بدست آورند. دانشگاه دولتی ایلیا نشان دهنده یک ارتباط ویژه بین دانشجویان و استادان است. این دانشگاه در واقع یک موسسه آموزشی و علمی چند منظوره است که در آن همکاری مشترک استادان، دانش آموزان، محققان و مدرسان یک فضای واحد برای تحصیلات عالی و تحقیقاتی را فراهم کرده است.

  • دانشگاه فنی گرجستان (Georgian Technical University)

دانشگاه های کشور گرجستان

دانشگاه فنی گرجستان (GTU) یکی از بزرگترین موسسات آموزشی و علمی در گرجستان است. تمرکز اصلی این دانشگاه این است که با حفظ و گسترش مهارت های حرفه ای و علمی خود بتواند موقعیتش را در صحنه بین المللی دانشگاه ها بهبود بخشد و این مساله برای توسعه سیستم آموزشی گرجستان امر مهمی است.

  • موسسه امور عمومی گرجستان (Georgian Institute Of Public Affairs)

دانشگاه های کشور گرجستان

موسسه امور عمومی گرجستان (GIPA) از دیگر دانشگاه های کشور گرجستان است که در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد و شامل چهار مؤسسه در قالب یک مؤسسه است که دوره های گوناگون از جمله برنامه های BA و MA و همچنین دوره های آموزشی در زمینه امور عمومی، حکومت داری محلی، روزنامه نگاری، امور بین الملل و قانون همراه با یک برنامه دکترا در علوم اجتماعی را به دانشجویان ارائه می کند.

  • دانشگاه بین المللی دریای سیاه (International Black Sea University)

دانشگاه های کشور گرجستان

دانشگاه بین المللی دریای سیاه در راستای آموزش و تحقیقات عالی، دارای محیط مناسب و علمی برای دانش آموزان و کارکنان خود می باشد و دانشجویان خود را به عنوان طرفداران گفتگوی میان فرهنگی، احترام به ارزش های انسانی و جهانی و همچنین تلاش برای یادگیری مادام العمر تربیت می کند.

  • دانشگاه گرجستان (The University Of Georgia)

دانشگاه های کشور گرجستان

دانشگاه گرجستان بزرگترین موسسه آموزشی خصوصی واقع در تفلیس است که با کمک مالی دریافتی از شرکت خصوصی سرمایه گذاری خارج از کشور (OPIC) برای به دست آوردن بهترین زیرساخت های آموزشی و استانداردهای آموزشی بالا در منطقه قفقاز تلاش می کند.

  • BAU دانشگاه بین المللی باتومی (BAU International University Batumi)

دانشگاه های کشور گرجستان

دانشگاه بین المللی BAU، باتومی یک دانشگاه تازه تاسیس در گرجستان است که توسط پرسنل با تجربه و آموزش دیده، آخرین فن آوری ها، آزمایشگاه ها و کلاس های درس را به دانشجویان ارائه می دهد.

  • دانشگاه دولتی باتومی شوتا روستاویلی (Batumi Shota Rustaveli State University)

دانشگاه های کشور گرجستان

دانشگاه دولتی باتومی شوتا روستاویلی یکی از موسسات آموزشی عالی است که مأموریت آن آماده ساختن متخصصان حرفه ای است این دانشگاه دارای ارزش های ملی و جهانی است و تبدیل به یک مرکز تحقیقاتی قوی و یک مکان مهم آموزش ملی و بین المللی شده است. برنامه های آموزش حرفه ای این دانشگاه، تمام سه دوره آموزش عالی دانشگاهی، تحقیقات اساسی و کاربردی را با هدف توسعه پایدار کشور، رفاه اجتماعی مردم، ایمنی زیست محیطی و قدرت اقتصادی، و نیز ارزش های لیبرال و استقرار اصول دموکراتیک برگزار می کند.

  • آکادمی دریایی دولتی باتومی (Batumi State Maritime Academy)

دانشگاه های کشور گرجستان

موسسه آموزش و پرورش دولتی دانشگاه آتلانتیک دریای ایالت بامیو، اصلی ترین واحد آموزشی در دریای گرجستان است که در دهه ۱۹۲۰ آغاز به کار کرده است. BSMA یکی از اعضای اصلی سازمان های دریایی است و در حال تلاش برای ایجاد روابط دوستانه با دانشگاه های برجسته در جهان است. در حال حاضر BSMA دارای دو دانشکده است: دانشکده دریایی و دانشکده کسب و کار و مدیریت. همچنین دو مرکز کار به نام های مرکز آموزش حرفه ای و مرکز آموزش دریانوردان در آن وجود دارد.

  • آکادمی هنرهای زیبای تفلیس (Tbilisi State Academy of Arts)

دانشگاه های کشور گرجستان

آکادمی هنرهای زیبای تفلیس بر اساس قطعنامه آموزش و پرورش در تاریخ ۸ مارس ۱۹۲۲، با چهار دانشکده، نقاشی، مجسمه سازی، گرافیک و معماری تاسیس شد. در سال ۱۹۲۷ بخش سرامیک نیز به آن اضافه شد. این آکادمی در عمارت قبیله کوبولاشویلی قرار دارد که به طور کامل توسط معمار سیمون کلیدیاشوالی در سال ۱۹۰۲ بازسازی و مرمت شده است.

 

  • دانشگاه دولتی تفلیس (Tbilisi State University)

دانشگاه دولتی تفلیس در سال ۱۹۱۸ تاسیس شده است و در تفلیس واقع در گرجستان مستقر است و قدیمی ترین دانشگاه های کشور گرجستان و منطقه قفقاز است. ایوان جواخیشویلی، مورخ گرجستانی، همراه با چندین دانشمند از جمله جورجی آخولیدیانی، شالوا ناتسوپیدزه، دیمیتری یوزنذزه و گرگول تستلی ، بنیانگذار این دانشگاه، بودند. این دانشگاه پنج شعبه در منطقه گرجستان دارد که شامل شش دانشکده، از جمله حقوق، اقتصاد و کسب و کار، علوم انسانی، پزشکی و علوم اجتماعی و سیاسی است. این دانشگاه همچنین شامل ۶۰ آزمایشگاه و مراکز علمی پژوهشی، کتابخانه، هفت موزه و دفتر انتشارات است.

  • دانشگاه دولتی سوخومی (Sokhumi State University)

از دیگر دانشگاه های کشور گرجستان موسسه دولتی سوخومی است که در سال ۱۹۳۲ تاسیس شده است. دانشگاه ایالتی سوخومی به طور رسمی و توسط مرکز ملی بهبود کیفیت آموزشی شناخته شده است. دانشگاه دولتی سوخومی، دوره های آموزشی و برنامه های آموزشی را در رشته های تحصیلی عالی در زمینه های مختلف ارائه می دهد.

  • دانشگاه دولتی آکاکی تسرتلی (Akaki Tsereteli State University)

دانشگاه های کشور گرجستان

دانشگاه دولتی آکاکی تسرتلی در سال ۱۹۳۳ تاسیس شده است و در شهر بزرگ کویتیسی واقع شده است. این دانشگاه کلیه دوره های آموزشی را در تمامی مقاطع مانند لیسانس، کارشناس ارشد و دکتری ارائه می دهد. این موسسه ۸۵ ساله تحصیلات عالی دارای یک سیاست پذیرش انتخابی مبتنی بر آزمون ورودی است.

  • دانشگاه قفقاز (Caucasus University)

دانشگاه های کشور گرجستان

دانشگاه قفقاز یک دانشگاه خصوصی در گرجستان قفقاز است. دانشگاه ابتدا در سال ۲۰۰۴ به عنوان  بنیاد مدرسه کسب و کار قفقاز تأسیس شد. دانشگاه قفقاز یک موسسه آموزش عالی معتبر برای دانش آموزانی است که به دنبال آموزش عالی هستند. دوره های این دانشگاه توسط استادان بین المللی واجد شرایط ارائه می شود که در آماده سازی متخصصان بسیار حرفه ای در زمینه های مختلف نقش مهمی دارند، این دانشگاه شامل دوره های مختلف از جمله کسب و کار، قانون، رسانه، فناوری، علوم انسانی و علوم اجتماعی، حکومت داری، گردشگری، پزشکی و بهداشت و درمان، سینما و اقتصاد است. این دانشگاه به دانشجویان خود مدارک استاندارد لیسانس، کارشناسی ارشد و دکتری را بر مبنای قانون گرجستان اعطا می کند، علاوه بر این دانشگاه قفقاز ، گواهینامه های معتبر بین المللی مختلفی را در دوره های آموزشی کوتاه مدت به دانشجویان ارائه می دهد.

۹۷/۰۹/۰۹
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.