تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

مشاغل پردرآمد در گرجستان

سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹ ق.ظ

مشاغل

در حال حاضر کشور گرجستان به یک مرکز تجارت تبدیل شده است . شما می توانید انواع مشاغل را در سراسر این کشور پیدا کنید، اما کدام یک می تواند بیشترین سود را برای شما داشته باشد؟ در این مقاله پردرآمدترین مشاغل گرجستان را به شما معرفی خواهیم کرد.

پردرآمدترین مشاغل گرجستان

همانطور که می دانید حقوق و دستمزد در بازار کار با توجه به میزان تقاضا و تعداد نیروی کار تنظیم می شود و بر این اساس، حقوق کارکنان در حوزه های مختلف اشتغال متفاوت است. طبق آمار رسمی گرجستان، بیشترین درآمد در گرجستان مربوط به موسسات مالی و سازمان های مشابه دیگر مانند بانک ها و سازمان های بیمه است. کارمندان رده های بالای دولت نیز دومین جایگاه شایسته در رتبه بندی را دارا هستند. همچنین جایگاه سوم در این کشور به بخش حمل و نقل تعلق دارد و نکته قابل توجه این است که در هر سه بخش متوسط ​​نرخ دستمزد سال به سال افزایش می یابد. اما علاوه بر مشاغل ذکر شده می توان به مشاغل دیگری همچون موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید و توزیع برق، گاز و آب
  • صنایع معدن
  • املاک، اجاره و خدمات مرتبط با مسکن
  • تجارت؛ تعمیرات خودرو، کالاهای خانگی و وسایل شخصی
  • صنعت پردازش
  • خدمات اجتماعی و شخصی مانند راننده و پرستار بچه
  • خدمات بهداشتی و درمانی
  • هتل ها و رستوران ها و کافه ها
  • کشاورزی، شکار و جنگلداری
  • موسسات آموزشی
  • ماهیگیری

همچنین به رغم بحران های اقتصادی، به طور کلی متخصصان بازار کار در گرجستان پیش بینی می کنند که علاوه بر موارد ذکر شده در بالا تا سال ۲۰۲۰ میزان اشتغال در حوزه های زیر افزایش خواهد یافت.

بیشتر در این مورد مطالعه کنید:   مکان های دیدنی که در باتومی حتما باید ببینید

مشاور مالی شخصی  و حسابدار

تقاضا برای حرفه مشاور مالی شخصی تا سال ۲۰۲۰ حدود ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت. وظیفه اصلی آنها کمک کردن به مشتریان دارای مشکلات مالی، تصمیم گیری های سرمایه گذاری ،کمک به حل مسائل مالیاتی و پیدا کردن راه هایی برای به حداکثر رساندن پول و سرمایه افراد است. تقاضا برای حسابداران و حسابرسان نیز تا سال ۲۰۲۲، ۱۱ درصد افزایش می یابد. این حرفه حتی نیازمند آموزش عالی هم نیست. وظیفه اصلی این حرفه این است که به امور مالی و پرداخت پول نقد رسیدگی کنند. آنها همچنین ورود داده ها به برنامه های کامپیوتری و آماده سازی فنی گزارش را شامل می شوند. تقاضای این حرفه از سمت شرکت هایی که تنظیم کننده های  بیشتری را برای جلوگیری از بحران های مالی و اقتصادی نیاز دارند بیشتر است.

مشاغل

ساخت و ساز

ساخت و ساز در کشور گرجستان روز به روز در حال کسب محبوبیت بیشتر است و ساختمان ها و آسمان خراش هایی که امروزه در سراسر شهرهای بزرگ و معروف گرجستان دیده می شوند گواه این مطلب خواهند بود. بنابراین حضور مدیران، مهندسان و کارگران ساختمانی برای گسترش هرچه بیشتر ساخت و ساز در این کشور ، ضروری خواهد بود . تقاضا برای این حرفه تا سال ۲۰۲۲ به میزان ۱۶٪ افزایش خواهد یافت. با توجه به رونق پروژه های تجاری، افزایش تقاضا تا ۱۰ سال آینده قابل پیش بینی است. کارشناسان می گویند که با بهبود اقتصاد، انتظار می رود که ساخت فضاهای تجاری، خانه های مسکونی و مراکز فروش افزایش یابد که به طور منطقی تقاضا برای شاغلان این حرفه را افزایش می دهد برای دریافت حق کار در این زمینه، کافی است دوره های دارای مجوز کوتاه مدت را در گرجستان طی نمایید.

بیشتر در این مورد مطالعه کنید:   تنها راه تضمینی اخذ اقامت در گرجستان

مدیر پایگاه داده و تحلیل گران تحقیقات بازاریابی

یکی دیگر از مشاغل پردرآمد، مدیر پایگاه داده است که تقاضا در این زمینه تا سال ۲۰۲۰، ۳۱٪ افزایش خواهد یافت. تقاضا برای تحلیل گران تحقیقات بازاریابی نیز تا سال۲۰۲۰، ۴۱ درصد افزایش خواهد یافت. مسئولیت های آنها شامل تحقیقات در مورد بازار، تعیین روند، تهیه گزارش و شناخت استراتژی های بازاریابی است. مدرک کارشناسی بازاریابی، مدیریت کسب و کار، علوم اجتماعی و یا سایر تخصص های مرتبط مانند ریاضیات، علوم کامپیوتر، آمار و غیره برای استخدام در این حرفه ضروری است.

مدیر فروش

در سال های اخیر یکی از بیشترین تقاضاها در رابطه با موقعیت شغلی مدیر فروش بوده است. در واقع تقاضای ناشی از تمایل شرکت ها به افزایش فروش و پیدا کردن فردی که این روند را هدایت کند بسیار زیاد است؛ با توجه به اینکه هم اکنون بسیاری از محصولات جدید در بازار این کشور وجود دارند، این متخصص باید بتواند در یک بازار رقابتی شدید، فروش محصولات خود را به حداکثر برساند، بنابراین این حرفه کار آسانی نخواهد بود.

توزیع کننده

سال به سال تقاضا برای توزیع کنندگان افزایش می یابد. در بازارها تعداد زیادی از کالاها وجود دارند که نیاز به پخش و توزیع دارند. همچنین گسترش شرکت های ارائه دهنده محصولات خارجی منجر به تقاضای بالا برای توزیع کنندگان شده است.

مشاغل

راهنمای گردشگری

محبوبیت تخصص گردشگری به تازگی منجر به اعلام گردشگری به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد شده است. به تازگی ایجاد زیرساخت های گردشگری در کشور گسترش یافته است و تبلیغ های بین المللی گرجستان، گردشگران زیادی را به بازدید از این کشور علاقه مند کرده است. به ویژه افزایش تقاضا برای راهنماها، که باعث کمبود کارمندان این حرفه در سال های گذشته شده است. توسعه گردشگری همچنین منجر به افزایش تقاضا در کارفرمایان، کارگران، کارمندان و مدیران هتل ها شده است.

بیشتر در این مورد مطالعه کنید:   هنگام خرید خانه در گرجستان فریب نخورید!

مشاوره حقوقی

تا سال ۲۰۲۲ تقاضا برای  این حرفه ۱۷٪ افزایش می یابد و بیشتر افراد برای مشاوره در امور حقوقی خود به سمت متخصصان این زمینه روی خواهند آورد.

مشاغل

دندانپزشک

تقاضا برای بهداشت دندان نیز به سرعت در حال افزایش است به طوری که تقاضا برای این موقعیت تا سال ۲۰۲۲ به میزان ۳۳ درصد افزایش خواهد یافت اما لازم به ذکر است که اخذ مجوز دندانپزشکی در گرجستان یک کار گرانقیمت و بلند مدت است.

سونوگرافی

این حرفه نیازی به هیچ مدرک پیشرفته ای در زمینه تکنولوژی مدرن ندارد، زیرا تشخیص از طریق دستگاه های مدرن امکان پذیر است، مهمترین مسئله این است که طرز استفاده از این دستگاه ها را بدانید. تقاضا برای این حرفه تا سال ۲۰۲۲ به ۴۶ درصد افزایش خواهد یافت. افزایش تقاضا برای این حرفه منجر به پیشرفت تکنولوژی در این زمینه شده است.

۹۷/۱۰/۰۴
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.