تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

مقایسه لوله های پلی اتیلن

لوله های PVC و HDPE در بین لوه هایی که برای آبیاری قطره ای وجود دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است. بر اساس نظرسنجی هایی که انجام شده است این دو لوله جزء انتخاب های اولیه افراد برای پیاده سازی سیستم آبیاری است. با این وجود هر کدام دارای مزایا و معایب خود هستند که در این مقاله با شرکت توسن صنعت آپادانا در تولید و ارائه انواع لوله های پلی اتیلن ، لوله آبیاری ، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید تا به مقایسه لوله های پلی اتیلن با لوله های آبیاری دیگر بپردازیم.

در گذشته هنگامی که افراد برای انتخاب سیستم آبیاری تصمیم می گرفتند تنها چیزی که برایشان از اهمیت زیادی برخوردار بود، قیمت تجهیزات لازم برای انجام این کار بود. اما اکنون با توجه به تغییراتشرایط اقلیمی مانند کم آبی و تضمین کیفیت خاک، پایداری و دوام سیستم از اهمیت بیشتری برخورداری پیدا کرده است. چرا که در دراز مدت کاهش هزینه ها را برای شما به دنبال دارد.

مقایسه لوله های پلی اتیلن

امروزه یکی از مسائلی که از زیاد به آن پرداخته می شود حفاظت و نگهداری منابع طبیعی و البته محیط زیست است. به همین دلیل است که لوله های پلی اتیلن در این زمینه از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. لوله های پلی اتیلن در مقایسه با لوله های آهنی سایز کوچکتری دارند و البته بسیار سبک تر هستند. به همین دلیل است که استفاده از این لوله ها نه تنها در صنعت کشاورزی بلکه در ساختمان شازی نیز بسیار مقرون به صرفه است. هنگامی که وزن و سایز لوله های پلی اتیلن در مقایسه با سایر لوله ها کمتر باشد یعنی حمل و نقل راحت تری دارند. پس در یک زمان تعداد بیشتری از این لوله ها را می توان در مقایسه با لوله های بتنی و آهنی جا به جا کرد.

 

اتصالاتی که برای این لوله ها استفاده می شود به گونه ای در نظر گرفته شده اند که از نشت سیستم جلوگیری کنند. بنابراین هنگامی که شما از لوله پلی اتیلن استفاده می کیند می توانید اطمنیان داشته باشید که این لوله ها در برابر ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و به راحتی سوراخ نمی شوند.

موادی که برای ساخت لوله های پلی اتیلن استفاده شد است، به گونه ای هستند که این لوله را در برابر ضربه ، خوردگی، فرسایش توسط خاک و. … مقاوم کرده است.

لوله های پلی ایتلن از نظر میزان مقاومت در برابر فشار و گرانش کیفیت خود را در سراسر جهان اثبات کرده اند. به همین دلیل است که نه تنها برای سیستم های آبیاری بلکه برای لوله های فاضلاب، توزیع گاز طبیعی، استخراج معادن، جمع آوری نفت و گاز، زهکشی، لوله کشی و حتی نیروگاه های هسته ای مورد استفاده قرار می گیرند.

چون شما با هدف استفاده از لوله های پلی اتیلن در دراز مدت از آن ها استفاده می کنید، باید در نظر داشته باشید که مقاومت خوبی در برابر عبور محلول های مختلف داشته باشند. به همین دلیل است که شما می توانید از کودهای محلول در آب به همراه این لوله ها استفاده کنید.

مقایسه لوله های پلی اتیلن

پس اگر به صورت خلاصه به مقایسه بپردازیم خواهیم داشت :

لوله های PVC در مقایسه با لوله های پلی اتیلن ارزانتر هستند به دلیل اینکه لوله پلی اتیلن از مواد نفتی ساخته شده است.

لوله های پلی اتیلن در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند. بنابراین شما می توانید هم روی زمین و هم در زیر زمین از آن ها استفاده کنید.

لوله های پلی اتیلن خاصیت انعطاف پذیری خود را رد هر دمایی حفظ می کنند در صورتی که سار لوله ها معمولا در دماهای پایین خاصیت شکنندگی پیدا کرده و کیفیت خود را از دست می دهند.

 

مقایسه لوله های پلی اتیلن با سایر لوله های سیستم آبیاری نشان می دهد که شما با انتخاب این تجهیزات می توانید با خیال راحت در دراز مدت و بدون نیاز به روش های خاص نگهداری از آن استفاده کنید.

۹۷/۱۰/۰۴
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.