تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

تنها راه تضمینی اخذ اقامت در گرجستان

شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵ ق.ظ

راه تضمینی دریافت اقامت گرجستان

دریافت اقامتی مطمئن و آسان در هر کشوری دغدغه و چالش اصلی متقاضیان خروج از کشور است‌. در این راه وجود انواع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، فضای وب و شبکه‌های ماهواره‌ای که با دادن وعده‌های رنگین و وسوسه‌انگیزی مانند اخذ اقامت بدون سرمایه‌گذاری و یا بهترین و مطمئن‌ترین راه دریافت اقامت سعی در جلب توجه مخاطبان دارند، باعث سردرگمی بیشتر آن‌ها نیز شده است. از طرفی دیگر دلالان و سودجویان زیادی نیز در سر راه دریافت‌کنندگان اقامت وجود دارند که با روش‌های فراوان اقدام به کلاه‌برداری مهاجران می‌نمایند. از این رو اطلاع و شناخت راه‌های تضمینی و بدون هرگونه نگرانی از ریجکت شدن درخواست اقامت، می‌تواند آرزوی هر متقاضی باشد. پس اگر به دنبال اخذ اقامت در کشور گرجستان از راهی مطمئن و تضمینی هستید، تا آخر همراه ما باشید.

انواع راه‌های اخذ اقامت گرجستان

در مطالب قبلی انواع روش‌های اخذ اقامت کشور گرجستان را به طور مفصل شرح دادیم و گفتیم که طبق قوانین و مقررات جدیدی که از سوی پارلمان این کشور در سال ۲۰۱۸ ارائه شده است، روش‌های اخذ اقامت نیز دچار تغییرات شده است. بر اساس همین قوانین، جهت اخذ اقامت کشور گرجستان در حال حاضر دو روش خرید ملک و اقامت کارمندی وجه قانونی دارند که در ادامه به بررسی این دو روش می‌پردازیم.

 

اقامت کارمندی با ۸۰ درصد احتمال موفقیت در اخذ اقامت گرجستان

در روش اقامت کارمندی  احتمال شکست و ریجکت شدن کم و در حدود ۲۰ درصد وجود دارد که به نوبه خود راه تقریباً خوبی برای اخذ اقامت گرجستان به حساب می‌آید. هزینه دریافت اقامت کارمندی برای فرد اصلی بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان و برای افراد وابسته نفری ۵ تا ۱۰ میلیون تومان برآورد شده است.

بیشتر در این مورد مطالعه کنید:   راهنمای خرید و اجاره مغازه در کشور گرجستان

اما نکته مهم و البته منفی که در اقامت کارمندی وجود دارد این است که در صورت ریجکت، امکان استفاده از روش خرید ملک برای اقامت در این کشور وجود ندارد. بنابراین بهتر است به دلیل وجود این ریسک، از آن استفاده نشود.

 

خرید ملک تنها راه تضمینی دریافت اقامت گرجستان در سال ۲۰۱۸

در این راستا چنانچه به دنبال روشی تضمینی و مطمئن برای دریافت اقامت در کشور گرجستان هستید، باید به سراغ خرید ملک در این کشور بروید. در این روش با خرید ملک غیر کشاورزی با ارزش بالای ۳۵۰۰۰ دلار آمریکا، می‌توانید بدون دغدغه و نگرانی منتظر دریافت اقامت خود و وابستگانتان باشید. البته قبل از هر اقدامی، حتماً درخواست صدور عدم سوءپیشینه داده و سپس به کشور گرجستان سفر کنید.

راه تضمینی دریافت اقامت گرجستان

۷ روش اشتباه در اخذ اقامت گرجستان

بسیاری از افراد متقاضی دریافت اقامت گرجستان، به دلیل عدم آگاهی و نیز مشاوره یا وعده‌های واهی دلالان، از روش‌هایی استفاده می‌کنند تا بتواند به نحوی با کاهش هزینه‌ها و به اصطلاح با دور زدن قانون اقامت بگیرند. اما تجربه ثابت کرده که هیچ کدام از این مسیرها به اخذ اقامت گرجستان نمی‌رسند و در اصل سرابی بیش نیستند که به شرح زیر هستند:

۱. اجاره‌نشینی

برخی افراد تصور می‌کنند با سفر به گرجستان و اجاره کردن ملک تجاری و مسکونی می‌توانند اقامت این کشور را دریافت کنند. اما طبق قانون این روش امکان‌پذیر نبوده و اجاره‌نشینی طولانی یا کوتاه‌مدت و به هر صورتی در کشور گرجستان شامل شرایط اخذ اقامت نمی‌گردد.

 

۲. تولد نوزاد

چنانچه فکر می‌کنید با تولد نوزادتان در گرجستان به خود و یا حتی کودک تازه متولد شده، اجازه اقامت یا پاسپورت داده می‌شود، سخت در اشتباهید.

بیشتر در این مورد مطالعه کنید:   بازاریابی و آشنایی با بازار کار در کشور گرجستان

 

۳. کارمندی در شرکت‌های نامعتبر و تازه‌کار

برای استخدام در شرکت‌های کشور گرجستان تحقیق کرده و بدون شناخت دقیق آن‌ها هیچ اقدامی نکنید. زیرا با کارمند شدن در شرکت‌های تازه تأسیس و یا شرکتی با بدهکاری مالیاتی، اقامت به شما تعلق نمی‌گیرد.

 

۴. اقدام به تأسیس شرکت

این‌که با ورود به کشور گرجستان و تأسیس یک شرکت می‌توان در همان ماه‌های اولیه اقامت این کشور را دریافت کرد، تصوری اشتباه است‌. بلکه در ابتدا باید برای شرکت چند کارمند و حسابدار معتبر گرجی استخدام کنید. البته هر شخص با مدرک حسابداری مناسب نبوده و باید شناخت کاملی از پروتال اداره دارایی گرجستان داشته و نیز دارای کد حسابداری باشد تا بتواند ثبت اظهارنامه‌ها و مستندسازی و امثال این را انجام دهد.

پس از استخدام، شرکت چند ماه نیز باید کار کند تا بتواند شرایط اخذ اقامت را داشته باشد.

راه تضمینی دریافت اقامت گرجستان

۵. خرید ملک اقساطی

این‌که در برخی از تبلیغات گفته می‌شود با پیش‌پرداخت ۵ هزار دلاری و خرید اقساطی آپارتمان در گرجستان می‌توانید اقامت این کشور را دریافت کنید، دروغی بیش نیست. فقط درصورتی‌که ملک به نام شما سند خورده و کارشناسان ارزش آن را تائید کرده باشند، امکان اخذ اقامت وجود دارد.

 

۶. اقامت غیرقانونی ۴۵ روزه

آمار نشان داده که حدود ۵۰ درصد از ایرانیان ساکن در پایتخت گرجستان دارای اقامت غیرقانونی هستند. درواقع آن‌ها هر ۴۵ روز یک‌بار با هزینه پایین ۲۰۰،۰۰۰ تومانی و طی ۳ ساعت از مرز ارمنستان خارج می‌شوند و دوباره به گرجستان برمی‌گردند.

اما وجود تدابیر شدید امنیتی جدید در مرزهای ترکیه و ارمنستان، از ورود و خروج بیش از ۲ بار افراد جلوگیری می‌کنند که همین علت خروج حدود ۲۰ درصد از اتباع ایرانی ساکن گرجستان بوده است.

بیشتر در این مورد مطالعه کنید:   مزایا و فرصت های اقتصادی در گرجستان

 

۷‌. سفر به گرجستان به امید یافتن شغل

در آخر روش نامطمئن در اخذ اقامت گرجستان، بازاریابان با دادن وعده‌های کسب‌وکارهایی با سود بالا برای خرید ملک و یا استفاده از اقامت کارمندی در همان اولیه، سعی می‌کنند شما را فریب دهند. اما بهتر است قبل از کاری حتماً با مشاوران و کارشناسان شرکت‌های معتبر صحبت کنید تا شغلی را برگزیند که بتواند در عرض ۳ ماه شرایط اخذ اقامت را برای شما به وجود آورد.

۹۷/۱۰/۰۸
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.