تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

هنگام خرید خانه در گرجستان فریب نخورید!

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۳۵ ق.ظ

ملک در گرجستان

چند سالی است که مهاجرت به گرجستان در بین ایرانیان بسیار رواج یافته است. شرایط عالی آب‌وهوایی، مسافت نزدیک تا ایران، امکان استفاده از دلار آمریکا از یک سو و پیوستن قریب‌الوقوع گرجستان به اتحادیه اروپا از سوی دیگر سبب شده تا افراد با اهداف گوناگون قصد اقامت و یا سرمایه‌گذاری در این کشور را داشته باشند. پیش‌تر اخذ اقامت گرجستان آسان‌تر بود و راه‌های زیادی وجود داشت اما طبق قوانین جدید شرایط دریافت اقامت سخت‌تر شده و هر چه به سال ۲۰۲۰ و زمان تقریبی اعلام شده برای الحاق به اتحادیه نزدیک‌تر می‌شویم، هزینه‌ها و سخت‌گیری‌های بیشتری در نظر می‌گیرند. در این میان، اخذ اقامت با خرید ملک در گرجستان با شرایط خاص، تنها راه مطمئن و تضمینی شناخته شده است‌. اما بازاریابان و سودجویان زیادی نیز بر سر راه مشتریان خرید خانه در گرجستان، دام‌های فراوانی پهن کرده‌اند که با نیتی شوم فقط به فکر کلاه‌برداری و خالی کردن جیب آن‌ها را دارند. بنابراین چنانچه قصد خرید ملک در گرجستان را دارید، تا آخر این مطلب را با دقت مطالعه کنید تا با آشنایی کامل و جامع از شرایط اخذ اقامت با خرید ملک و قیمت‌ها با آگاهی کامل اقدام کرده و گول نخورید.

بهترین راه اخذ اقامت در گرجستان با خرید ملک

طبق قوانین گرجستان اتباع خارجی می‌توانند با خرید یک ملک، اقامت موقت و یک ساله در این کشور داشته باشند. همچنین چنانچه ۶ سال در مالکیت ملک بماند امکان تغییر اقامت موقت به دائم وجود دارد و یک شهروند گرجی خواهند شد. بنابراین این روش ساده‌ترین راه جهت اخذ اقامت گرجستان نیز به شمار می‌آید.

بیشتر در این مورد مطالعه کنید:   وضعیت بازار مسکن در کشور گرجستان

البته ملکی که قرار است از طریق آن اقدام به اخذ اقامت نمود، باید دارای شرایط و ویژگی‌هایی باشد که در زیر به آن‌ها اشاره شده است.

شرایط خرید ملک در گرجستان جهت اخذ اقامت

۱. ملک مورد نظر می‌تواند آپارتمان، مغازه، زمین و به طور کلی هر ملک با کاربری تجاری یا مسکونی باشد. اما مطابق با قانون این کشور فروش زمین کشاورزی به اتباع خارجی ممنوع است، بنابراین چنانچه قصد خرید ویلا دارید حتماً به این نکته توجه کنید که کاربری کشاورزی نداشته باشد.

۲. ارزش ملک باید بالای ۳۵۰۰۰ دلار آمریکا باشد. هر چند خبرهایی از گرجستان به گوش می‌رسد که قرار است این مبلغ به ۱۰۰،۰۰۰ دلار افزایش پیدا کند. پس اگر توان مالی خوبی دارید، کارشناسان پیشنهاد می‌کنند ملکی با ارزشی به اندازه صد هزار دلار تهیه کنید. اما چون هنوز هیچ چیز قطعی نیست و قانون پس از اجرا به پروژه‌های قبلی انجام شده کاری ندارد، می‌توانید هر چه سریع‌تر ملکی با ارزش همان حداقل ۳۵۰۰۰ دلار خرید کرده و مراحل انتقال سند را انجام دهید.

۳. ملک خریداری شده پس از آن‌که سند به نام شما زده شد امکان اقامت را فراهم می‌سازد. پس اگر قصد خرید آپارتمان یا مغازه‌ به صورت اقساطی هستید، توجه کنید که امکان انتقال سند به شما وجود دارد یا خیر. البته هم اکنون بعضی از پروژه‌های فعال و معتبر در گرجستان هستند که با فروش آپارتمان قسطی و با پیش‌پرداختی مشخص، سند آن را در همان ابتدا به نام خریدار می‌زنند‌.

 

راهنمای خرید ملک در گرجستان

نکته مهم در خرید ملک یا هر اقدامی جهت مهاجرت و اخذ اقامت در گرجستان یا کشوری دیگر این است که عجولانه تصمیم نگرفته و بی‌گدار به آب نزنید! ابتدا به آنجا سفر کرده و از نزدیک با شرایط خرید ملک و چالش‌های مربوط به آن روبرو شوید. سپس تحقیق کنید و بعد از مشاوره با افراد خبره، تصمیم قطعی گرفته و با آگاهی و دانش کامل جهت اخذ اقامت اقدام کنید.

بیشتر در این مورد مطالعه کنید:   کشور گرجستان مقصد سرمایه گذاران ایرانی

در این بین چند نکته زیر در مورد خرید ملک در گرجستان هست که آن‌ها را نیز به خاطر بسپارید.

– به مناطق مختلف شهرهای گرجستان سر بزنید و با بنگاه‌های املاکی در مورد قیمت‌ها و رونق منطقه صحبت کنید. اطلاعات را یادداشت کنید.

– خرید و فروش ملک در گرجستان همیشه در بنگاه‌ و مشاورین املاک انجام می‌شود پس از اعتبار و مجوز داشتن آن اطمینان حاصل کرده و چنانچه به زبان گرجی تسلط ندارید، حتماً از یک مترجم در کنار خود استفاده کرده و هیچ برگه‌ای را بدون خواندن امضا نکنید.

– عاقلانه‌ترین و مطمئن‌ترین جهت خرید ملک در گرجستان، مشاوره و اقدام از طرف یک شرکت مهاجرتی معتبر و مجاز است تا همه کارهای به صورت قانونی و آسان بدون هیچ استرس و نگرانی انجام شود. درواقع این شرکت‌ها واسطه‌ای امین بین شما و کشور گرجستان بوده تا با طی کردن مراحل زیر در زمانی کم با ریسک در حد صفر کار اقامت شما و خانواده‌تان را انجام دهد.

شهر برجومی

مراحل اخذ اقامت گرجستان از راه خرید ملک

با داغ شدن تب مهاجرت به گرجستان و گستردگی فضای وب، افرادی سودجو فقط با یک خط تلفن اعتباری و راه‌اندازی سایت اقدام به فریب متقاضیان اخذ اقامت گرجستان می‌نمایند. بنابراین شرکتی معتبر و مطمئن جهت خرید ملک برای دریافت اقامت گرجستان به حساب می‌آید که دارای دفتر کار در این کشور بوده و حتماً دارای آدرس و شماره تماس در گرجستان نیز باشد.

به طور کلی مراحل زیر باید سپری شود تا اقامت گرجستان برای فرد از طریق خرید ملک اخذ شود.

۱. مشاوره حضوری و تلفنی در ایران و گرجستان

بیشتر در این مورد مطالعه کنید:   بایدها و نباید‌های اقامت در گرجستان

۲. سفر به گرجستان و بازدید پروژه‌ها و اطلاع از شرایط ملک و قیمت‌ آن

۳. تائید نهایی و عقد قرارداد رسمی

۴. انتقال سند ۶ دنگ به نام خریدار با مراجعه به دادگستری گرجستان

۵. اقدام جهت اخذ اقامت فرد خریدار ملک و وابستگان او توسط وکیل

۶. شروع دوره پشتیبانی و مشاوره برای تمدید اقامت تا زمان تبدیل به اقامت دائم و اخذ پاسپورت

۹۷/۱۰/۰۹
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.