تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

شرایط زندگی در گرجستان در سال ۲۰۱۸

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۳۹ ق.ظ

زندگی در گرجستان

گرجستان کشوری کوچک با جمعیت ۵ میلیون نفری در منطقه قفقاز، این روزها هواداران زیادی پیدا کرده است. موقعیت استراتژیکی، جغرافیایی و مردمان خونگرم گرجستان علت اصلی جذب توریست و متقاضیان اقامت در این کشور کوچک اروپایی است. اما این که شرایط زندگی در سال ۲۰۱۸ در این کشور چگونه است و درصورت اقدام به مهاجرت چالش‌های پیش رو شما چه خواهند بود، در ادامه مطلب به آن اشاره شده است.

مسافت کوتاه تا ایران

فاصله نزدیک گرجستان به ایران، یکی از بزرگ‌ترین امتیازات مثبت این کشور است. طوری که طی کردن مسیر تفلیس تا تهران از طریق یک پرواز هوایی در حدود ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

زندگی در گرجستان

بررسی اوضاع کار در گرجستان در سال ۲۰۱۸

قبل از هر چیز باید بدانید که گرجستان کشور ثروتمندی نیست و چنانچه به دنبال یک زندگی در سطح بالا هستید نمی‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. در گرجستان کار زیادی وجود ندارد و کارهای موجود هم شرایط خاص خود را دارند که مهم‌ترین آن مسلط بودن به زبان گرجی یا روسی است.

کارفرمایان گرجستان به استخدام افراد خارجی تمایل زیادی ندارند به‌خصوص اگر زبان گرجی بلد نباشند. بنابراین میزان تسلط به زبان گرجی از شرایط اصلی یافتن کار در گرجستان است. یادگیری این زبان چندان سخت نیست ولی گرامر مشکلی دارد.

از طرفی باید بدانید که در گرجستان میزان حقوق و دستمزدها چندان بالا نیست و مردم آن دارای سطح توقعی پایینی هستند. پس در هنگام جستجو کار اگر مهارت بسیار بالا ندارید و یا شرکت موردنظر نیاز به تخصص شما ندارد، تقاضای دستمزد بالا نمی‌توانید بکنید.

بیشتر در این مورد مطالعه کنید:   مهم ترین دانشگاه های کشور گرجستان برای ادامه تحصیل

 

بررسی اوضاع زندگی در گرجستان در سال ۲۰۱۸

گرجستان کشور در حال پیشرفت است تا بتوانند خود را به استانداردهای کشورهای حوزه اتحادیه اروپا برساند. بنابراین نباید توقع یک زندگی مرفه و سطح بالایی را در آنجا داشته باشید. اما در حالت کلی کشوری آرام و کم حاشیه است که می‌توانید در آنجا یک زندگی بدون نگرانی و استرس را تجربه کنید.

مردمان گرجستان انسان‌های آرام و خونگرم و شادی هستند که روزهای شنبه و یکشنبه به گشت‌وگذار مشغول هستند و عموماً ایرانیان به راحتی می‌توانند با فرهنگ و آداب‌ورسوم آن‌ها کنار بیایند.

هزینه‌های زندگی در گرجستان تفاوت چندانی با ایران ندارد و در برخی موارد کمتر و یا بیشتر هستند.

 

سخن پایانی

کشور گرجستان به دلیل شرایط آب‌وهوایی، جغرافیایی و سیاسی مطلوبی که دارد مورد توجه بسیاری از مهاجران و توریست‌ها قرار گرفته است. وضعیت زندگی و کار در این کشور متوسط است و برای داشتن یک زندگی آرام و بدون دغدغه با درآمد معقول، گرجستان گزینه ایده‌آلی به حساب می‌آید. در صورتی که به دنبال کار در گرجستان هستید، تسلط به زبان گرجی امتیاز ویژه‌ای است. همچنین جهت راه‌اندازی و سرمایه‌گذاری در حوزه دام‌پروری، کشاورزی، ساخت‌وساز و صنایع گردشگری گرجستان از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است که بهتر است برای کسب اطلاع دقیق از نحوه سرمایه‌گذاری، خرید ملک، مخارج تحصیل، اقامت، خوردوخوراک، پوشاک و غیره حتماً با یک شرکت مشاور در ارتباط باشید‌.

۹۷/۱۰/۱۰
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.