تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

اپلیکیشن موبایل وفاداری مشتری

آشنایی با اپلیکیشن موبایل وفاداری مشتری

خیلی از کسب وکارهای کوچک هستند که نمی توانند مشتریان فعلی شان را به کمک موارد مختلفی در کنار خودشان نگه دارند و فروش شان را به  کمک همین راهکار ساده افزایش دهند. این موضوع بدین خاطر است که چنین کسب وکارهایی، برنامه وفاداری از طریق موبایل را ندارند. این برنامه به کسب وکارها کمک می کند از مشتریانی که فعلا در اختیار خود دارند بیشترین استفاده را ببرند. شکی نیست که صاحبان کسب وکارهایی که از مشتریان فعلی شان بهره می برند موفق تر از دیگران هستند. مشتریان فعلی شما در حال حاضر با محصولات و خدماتی که دارید آشنا هستند و به همین خاطر بیشتر از دیگران به پیام های تبلیغاتی تان پاسخ می دهند.

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

داشتن اپلیکیشن موبایل وفاداری مشتری ( Mobile Loyalty App ) ، می تواند به هدف قرار دادن این مشتریان کمک کند و فروش را افزایش دهد. استفاده از چنین برنامه هایی مزایای خاص خودش را دارد. برنامه وفاداری به شما کمک می کند تعداد بازدیدها به سایت موبایلی تان را بیشتر کنید. آمار و ارقام موجود نشان می دهد بیش از ۳۵ درصد مشتریان به سراغ کسب وکارهایی می روند که اپلیکیشن وفاداری در اختیارشان می گذارند. اپلیکیشن موبایل وفاداری مشتری به بازدیدکنندگان کمک می کند بازدیدهای بیشتری در سایت داشته باشند.

موفقیت این برنامه ها بسیار زیاد است و زمانی که با جوایز متعدد ترکیب می شود می تواند کاربران را از طریق گوشی های هوشمندشان هدف قرار دهد. برنامه های وفاداری حتی می تواند فروش را برای شما بیشتر کند چون کاربر را به صرف هزینه ترغیب می کند. استفاده از این برنامه ها به دانش زیادی نیاز ندارد.

بیشتر بدانید :  ترس از تکنولوژی در سازمانها

مشتری اگر هدیه، پیشنهاد یا تخفیفی دریافت کند حتما برای خرید کردن ترغیب خواهد شد. برنامه های وفاداری مشتریان را به صرف هزینه بیشتر ترغیب می کند و همین امر در نهایت به افزایش فروش منجر می شود. وقتی مشتری از طریق هدیه، جایزه یا پیشنهادات رایگان به صرف هزینه بیشتر تشویق می شود به چیز دیگری فکر نمی کند.

اپلیکیشن موبایل وفاداری مشتری

اپلیکیشن موبایل وفاداری مشتری تلاش می کند مشتریان فعلی را هدف قرار دهد اما به تولید مشتریان جدید هم کمک می کند. بیشتر مشتریان عادت های خرید قدیمی شان را کنار می گذارند و خرده فروشان قدیمی را زمانی که ببینند کسب وکارهای جدید برنامه بهتری برایشان دارند ترک می کنند. واقعیت این است که بر اساس آمار و ارقام های موجود، حدود ۴۰ درصد از مشتریان تایید کرده اند که عادت های خریدشان را به گونه ای تغییر داده اند که بتوانند بیشترین استفاده را از جوایز مرتبط با وفاداری دریافت کنند.

به عبارت دیگر برنامه وفاداری در موبایل می تواند مشتریان را به سمت صرف هزینه بیشتر سوق دهد. اینکار هم برای شما و هم برای مشتری مزایای زیادی خواهد داشت. این جوایز تنها ابزار قدرتمند برای مشتریان فعلی تان نیستند بلکه برای مشتریان جدید هم می توانند مفید باشند. برنامه وفاداری به مشتریان قدیمی که از شما دور شده اند هم کمک می کند دوباره به سمت تان باز گردند. هیچ چیزی مثل برنامه وفاداری در موبایل نمی تواند مشتری قدیمی را دوباره به سمت کسب وکارتان باز گرداند. مشتریان عاشق هدایا، تخفیف و سایر پیشنهادات جذاب هستند.

بیشتر بدانید :  12 مورد اصلی و بنیادی برای طراحی اپلیکیشن های موبایلی که تجربه کاربری را بهبود می بخشد

اپلیکیشن موبایل وفاداری مشتری اغلب به همراه ابزار پیگیری فعالیت مشتریان طراحی می شود تا بتواند از قدرت داده های تجزیه و تحلیل شده برای درک بیشتر مشتریان استفاده کند.

هرچقدر اطلاعات بیشتری درباره مشتری و فرآیند خرید او داشته باشید و بدانید به دنبال چه محصولات و خدماتی است بهتر از قبل می توانید نیازهایش را به کمک محصولات و خدمات خودتان برطرف کنید. برنامه پیگیری فعالیت مشتریان به شما کمک می کند به اطلاعات مشتریان دست پیدا کنید و ببینید چگونه و چه زمانی برای خرید تصمیم می گیرند. در نهایت همه این اطلاعات به شما کمک می کند برنامه پاداشی برایشان طراحی کنید و بهترین نتایج را کسب کنید. اینکار باعث می شوداستراتژی بعدی بازاریابی تان را به شیوه موثرتری برنامه ریزی کنید. داشتن اپلیکیشن موبایل وفاداری مشتری یک روش عالی برای افزایش رضایت مشتریان است و شما را مطمئن می کند مشتری فعلی را از دست نمی دهید.

اپلیکیشن موبایل وفاداری مشتری

مطالعات اخیر نشان می دهد حدود ۶۰ درصد مشتریان گزارش کرده اند همکاری با شرکت هایی را ادامه می دهند که برنامه وفاداری داشته باشند. بیشتر بازاریابان دریافته اند که بزرگ ترین مانع پیش روی اجرای برنامه وفاداری این است که شرکت ها معتقدند همه این هدایا وجوایز هزینه هایشان را بیشتر می کند و نمی تواند مزایایی برایشان داشته باشد. این یک سوء تفاهم بزرگ است و هزینه ایجاد یک اپلیکیشن وفاداری کمتر از آن چیزی است که بیشتر صاحبان کسب وکارها فکر می کنند. در حقیقت، نرخ بازخرید، ۱۰۰ درصد کمتر از آن چیزی است که بیشتر صاحبان کسب وکارها از آن واهمه دارند. بر اساس تخمین های زده شده، یک سوم همه برنامه های وفاداری هرگز بازخرید نمی شوند.

بیشتر بدانید :  نقش فناوری اطلاعات در نظام سلامت

ارائه برنامه وفاداری به مشتریان کار زیاد سختی نیست. این روزها بیشتر کسب و کارها فهمیده اند که چنین برنامه هایی می تواند ابزار بسیار قدرتمندی برای ایجاد فروش باشد.

بیشتر مشتریان امروزی هم وقتی می خواهند از کسب وکارهای کوچک خرید کنند به دنبال جایزه و برنامه وفاداری هستند و وفاداری شان را بر پایه این برنامه ها بنا می کنند. در چنین موقعیت هایی شما چه می کنید؟ می توانید برنامه منظمی در اختیارشان بگذارید؟ ما به شما کمک می کنیم برنامه وفاداری در موبایل را به استراتژی های بازاریابی تان اضافه کنید.

۹۸/۰۳/۰۲
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.