تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

فناوری های هوشمند

چگونه می توانید از خانه‌ های هوشمند استفاده کنید؟

دیگر لازم نیست منتظر انقلاب خانه های هوشمند بمانید! به کمک فناوری های هوشمندی که امروزه در اختیارتان قرار دارد می توانید خانه کارآمدی داشته باشید و راحت تر از قبل زندگی کنید. اتوماسیون خانه از طریق دستگاه های به هم متصل می تواند به شما کمک کند هزینه هایی که در خانه دارید را کمتر کنید.

بهینه سازی های این چنینی به شما کمک می کند کیفیت زندگی تان در خانه را بهبود ببخشید و به دستگاه های به هم متصلی دسترسی داشته باشید و زندگی راحت تری برای خودتان رقم بزنید. مگر در مواردی که در حال ساخت یک خانه جدید هستید یا می خواهید خانه تان را در مقیاس وسیع نوسازی کنید، در سایر شرایط ممکن است قابلیت های خودکار زیادی در خانه نداشته باشید.

خیلی از افراد هستند که در چنین شرایطی تلاش می کنند یکی از دستگاه های هوشمند را مورد بررسی قرار دهند تا ببینند این وسایل هوشمند چه مزایایی برایشان دارد. شما هم می توانید به راحتی به چنین انقلاب هوشمندی بپیوندید. این رویکرد بسیار کارساز و موثر است به خصوص اینکه برخی از این دستگاه ها با فناوری های جدیدی مجهز شده اند و به طور مداوم به روز می شوند. با اینحال خیلی از صاحبان منازل که یکی از اشکال اتوماسیون را در زندگیشان به کار بسته اند به دنبال قابلیت های دیگری هم رفته اند.

مورد عالی که درباره خانه های هوشمند وجود دارد این است که مزایای این دستگاه ها وقتی در کنار هم مورد استفاده قرار می گیرند چندین برابر می شود. سینرژی ایجاد شده توسط قابلیت های خودکار باعث می شود سرمایه گذاری های دیگری که در این حوزه انجام می شود ارزشمندتر از قبل باشد. تجزیه و تحلیل انجام شده توسط Simply Self Storage نشان می دهد سرمایه گذاری بر روی سیستم های هوشمند وسیع خانگی همچونترموستات ها، سنسورها و سایر موارد می تواند سالانه چندین هزار دلار در هزینه خانوارها صرفه جویی کند.

این موضوع بدین معنی نیست که همین امروز ۱۰ دستگاه مختلف را باید بخرید و از آن ها استفاده کنید. اینکار نیازمند صرف زمان و تجربه با فناوری های هوشمند مختلفی است که در اختیار افراد قرار می گیرد. اگر مطمئن نیستید از کجا باید کارتان را شروع کنید در ادامه همراه ما باشید.سعی می کنیم سه کاربرد محبوب این نوع فناوری ها را با هم مرور کنیم.

 

باعث بهبود بهره وری و کارایی انرژی می شود:

هزینه هایی که به خاطر استفاده از فناوری های هوشمند صرفه جویی می شوند می توانند بهره وری و کارایی انرژی در خانه ها را بهبود ببخشند. این موضوع یکی از دلایل مهمی است که افراد به سراغ انتخاب دستگاه های به هم متصل می روند. این روند رو به رشد تنها در صاحبان خانه ها دیده نمی شود. خرده فروشان نیز می توانند از چنین مزایایی بهره مند شوند.

در یک آپارتمان هزینه گرما، سرد کردن و برق به صورت سالانه حدود ۲۴۰۰ دلار است. به همین خاطر صاحبان منازل به دنبال وسایلی هستند که انرژی کمتری مصرف می کنند. در چنین شرایطی دستگاه های هوشمند می توانند جایگزین مطمئن تری باشند و این هزینه ها را تا ۱۵ درصد کاهش دهند. استفاده از دستگاه های هوشمند در منازل  می تواند در هزینه های افراد به طور قابل توجهی صرفه جویی نماید. این دستگاه ها برای افراد بسیار جذابند و می توانند بهترین گزینه برای متمایز کردن واحد شما باشند.

ترموستات ها، روشنایی ها و دستگاه های هوشمند را می توان بر اساس نیاز یا اولویت های شخصی برنامه ریزی کرد و سپس از راه دور به کمک گوشی مدیریت نمود. این دستگاه ها اگر مشکلی در عملکرد خانه وجود داشته باشد به شما هشدار می دهند و کمک می کنند مشکل موجود را سریع تر برطرف کنید. بیشتر محصولات هوشمند خانگی همچون Philips Hue یا Lifx smart lights را می توان با دستیارهای صوتی همچون الکسای آمازون ادغام کرد. استفاده از این ترکیب بهره وری و کارایی انرژی در منازل را بهبود می بخشد.

امنیت خانه شما را بهتر می کند:

فناوری های هوشمند منازل به شما کمک می کنند امنیت بیشتری در خانه تان داشته باشید. به کمک دستگاه های ورودی بدون کلید اگر فردی تلاش کند بدون اجازه وارد خانه تان شود هشداری دریافت می کنید. در چنین شرایطی دیگر هرگز نگران گم شدن یا دزدیده شدن دستگاه هایتان نخواهید بود. در مقابل، دوربین های امنیتی هوشمند همچون Nest Hello doorbell به صورت لحظه ای اتفاقاتی که رخ می دهد را به طور مستقیم به گوشی تان ارسال می کند و حتی می تواند از فناوری تشخیص چهره استفاده کند و چهره مهاجمان را به راحتی تشخیص دهد. فقط به خاطر داشته باشید که این دستگاه ها به اینترنت وصل هستند و ممکن است مورد سوء استفاده هکرها قرار گیرند. به کمک موارد امنیتی که در گوشی ها یا رایانه هایتان استفاده می کنید می توانید مطمئن شوید که روتر وای فایتان امن است و نرم افزارها به طور منظم به روز می شود.

فناوری های هوشمند

از راحتی و کنترل لذت ببرید:

به کمک فناوری های هوشمند می توانید حتی زمانی که در خانه نیستید وسایل تان را خاموش کنید و همه چیز را از طریق گوشی زیر نظر داشته باشید. حتی می توانید کارهایی همچون غذا دادن به سگ ها، تمیز کردن نشیمن یا استخر و حتی آب دادن به گل ها را خودکار کنید. هر روز بر قابلیت های دستگاه های به هم متصل اضافه می شود. حالا به جای اینکه از بچه همسایه بخواهید مراقب ماهی هایتان در تعطیلات باشد می توانید به صورت ریموت و از راه دور خودتان همه چیز را کنترل کنید. در این شرایط دیگر نگران ماهی هایتان نخواهید بود. چالش هایی که به عنوان صاحب خانه، مستاجر یا مالک دارید را در نظر بگیرید و از خودتان بپرسید فناوری های هوشمند چگونه به برطرف شدن این مشکلات کمک می کند.

توانایی کنترل مجازی هر جنبه ای از زندگی به کمک گوشی بسیار عالی است. اینکه خانه جدیدی می سازید، خانه جدیدی می خرید یا می خواهید خانه فعلی تان را ارتقا دهید زیاد مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد توانایی فناوری های هوشمند برای محافظت و شخصی سازی خانه تان است.

۹۸/۰۴/۱۹
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.