تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

تعطیلات

وقتی به پایان سال نزدیک می شویم خیلی ها دچار خستگی می شوند یا دیگر نمی توانند به درستی از تعطیلاتشان لذت ببرند. در این مقاله قصد داریم روش های هوشمندسازی خانه ها را با هم مرور کنیم. در این روش ها ازفناوری های هوشمندی همچون UnificationEngine استفاده می شود. به کمک همین تغییرات می توانید برای تعطیلاتتان خانه ای هوشمند ایجاد کنید.

مزایای هوشمندسازی خانه برای تعطیلات

 کنترل آسان روشنایی :

نورهایی که برای تعطیلات به کار می روند گاهی از اوقات باعث آزار و اذیت خانواده می شوند. وقتی می خواهید درخت را تزیین کنید شاید نتوانید به درستی لامپ ها را در آن بگذارید. در این حالت است که مجبور می شوید از درخت یا اسباب و اثاثیه تان بالا بروید تا لامپ های تزیینی و شمع های الکتریکی را هر روز روشن و خاموش کنید.  امسال بهترین کار این است که به کمک اکسسوری های هوشمند، روشنایی خانه تان را ارتقا ببخشید. این اکسسوری ها در برگیرنده پریزها و کلیدهای هوشمند برای کنترل روشنایی خانه هستند.

 دسترسی بدون دست :

اصلا مهم نیست از چه برندی استفاده می کنید، زمانی که از پریزهای هوشمند بهره می برید دیگر نیازی به کنترل با دست نخواهید داشت.

تعطیلات

به کمک این نوع وسایل هوشمند می توانید بدون دخالت دست لامپ ها را روشن یا خاموش کنید. پریزها و کلیدهای هوشمندی همچون تی پی لینک، برنامه های موبایلی دارند که به شما کمک می کنند تنها با یک ضربه نور را روشن و خاموش کنید. تجهیزات شرکت هایی همچون Broadlink, Develo, Dio, Homematic, Innogy, myStrom, Osram, Smartwares, Sygonix, Telldus, TP-Link و سایر تولیدکنندگان را می توان با صدای طبیعی اجرا کرد و پیام رسانی سریعی بر روی پیام رسان های محبوبی مثل واتس اپ و وایبر داشت. بیشتر تجهیزات هوشمند همچنین قابلیت صحبت کردن هوشمند را هم دارند. پس می توانید به الکسا بگویید نور را روشن یا خاموش کند. حالا دستگاه هوشمندتان به صورت خودکار پریزها را می زند.

 حفظ زمانبندی :

به کمک SmartContact بر روی مخاطبین گوشی هوشمند و به کمک برنامه موبایلی خود پریزهای هوشمند می توانید برنامه زمانی خاصی برای خودتان ترتیب دهید. به عنوان مثال برای روشنایی در تعطیلات می توانید به صورت خودکار هر روز ساعت ۶ عصر نورها را روشن کنید و در اواسط شب به صورت خودکار آن را خاموش نمایید. به کمک همین روش ساده می توانید بدون اینکه مشکلی داشته باشید روشنایی خانه را در دست بگیرید.

 دستیار صوتی پخت و پز :

فرض کنید می خواهید غذا یا دسری برای خودتان تهیه کنید. یکی از دستور پخت های مادربزرگتان را بر می دارید و شروع به کار می کنید. در حالیکه دست هایتان با خمیر آماده شده پر است، یادتان می رود ماده تشکیل دهنده بعدی چه چیزی است و چه مقدار از آن را باید بریزید. به کمک دستیار صوتی همچون الکسای آمازون دستیار گوگل یا هوم پاد اپل می توانید از این شرایط جان سالم به در ببرید. دستیار صوتی به شما کمک می کند اشپزی بهتری در تعطیلاتتان داشته باشید و از این موضوع لذت ببرید.

تبدیل اندازه گیری ها

 تنظیم تایمر

یافتن دستور پخت

 بررسی زمان مورد نیاز برای پخت و دمای مورد نیاز

با تنظیم دستیار صوتی در اشپزخانه حتی می توانید از دستگاه بخواهید در حالیکه کوکی مدنظرتان را آماده می کنید موسیقی محبوب تان را پلی کند.

تعطیلات

 روشنایی همانند فیلم سینمایی :

اصلا مهم نیست چه سن و سالی دارید. همه دوست دارند از فیلم های سینمایی که در تعطیلات اجرا می شوند لذت ببرند. زمانی که وقت نشستن و تماشا کردن فیلم های سینمایی می رسد، تنها کاری که باید انجام دهید تهیه خوراکی و روشن کردن Philips Hue smart bulbs برای ایجاد افکت های جذاب است.

این گزینه و سایر لامپ های هوشمند به شما اجازه می دهند:

  • لامپ ها را روشن یا خاموش کنید.
  • روشنایی لامپ را تغییر دهید
  • نور لامپ را تغییر دهید و بر اساس نیازتان تنظیم نمایید.

به کمک همین روش می توانید بدون پرداخت هزینه های اضافی و بدون اینکه مجبور باشید خودتان نور کل اتاق را تنظیم کنید، اتمسفر جذابی برای تماشای فیلم های سینمایی ایجاد نمایید. تنها کاری که شما باید انجام دهید استفاده از اپلیکیشن موبایلی لامپ هوشمند بر روی گوشی و انتخاب تنظیم movie night یا استفاده از SmartContact برای صحبت کردن یا ارسال متن است. به نورهایتان بگویید چگونه باید تنظیم شوند و وضعیت دلخواهتان را ایجاد کنید.

پیگیری مرسوله های تعطیلات :

در طول تعطیلات تعداد بسته هایی که باید برای افراد ارسال شود افزایش می یابد. چه بخواهید از طریق دنیای آنلاین خرید کنید یا منتظر هدیه ای از طرف خانواده تان باشید بهترین کار این است که از پیگیری مرسولات استفاده کنید. به کمک سیستم مانیتورینگ هوشمند همچون Ring Doorbell هر وقت حرکتی جلوی درب بود را می توانید ببینید. در چنین شرایطی قادر خواهید بود از راه دور با پستچی صحبت کنید و بسته ها را بگیرید، از طریق ویدئوهای ضبط شده همه چیز را مانیتور کنید و مطمئن باشید بسته سالم به دستتان رسیده است و افراد یا حیوانات ناشناسی که به در خانه تان می روند را ببینید

اینکار به شما کمک خواهد کرد استرس تعطیلاتتان را کمتر کنید و ببینید بسته هایتان چه زمانی به دستتان می رسد.

استفاده از تجهیزات هوشمندسازی منازل به شما کمک می کند خانه هوشمندی در تعطیلات داشته باشید و با حذف استرس و نا امیدی تعطیلات جذابی را پشت سر بگذارید. در چنین شرایطی می توانید از کنار خانواده بودن لذت ببرید.

۹۸/۰۴/۲۸
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.