تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

خانه های پایدار و هوشمند

در دنیایی که هر روز تغییرات زیادی در آن ایجاد می شود هر صنعتی ترندهای خاص خودش را خواهد داشت و تلاش می کند خود را با موارد هوشمندتر و بهتر سازگار کند. ما هم همه تلاش خود را می کنیم تا ردپای کربن را از هر مرحله از تولید و طراحی کمتر کنیم و به دنبال ایتم های با دوامی هستیم که نیازهای طولانی مدتمان را برطرف کند. به همین خاطر به دنبال موادی می رویم که کمتر به محیط زیستمان آسیب برساند. خانه های ما باید انعکاسی از این طرز فکر باشد و بتواند از عناصر هوشمند و با دوام استفاده کند. همین رویکرد می تواند منازل ما را به یک محیط سازگار با محیط زیست تبدیل کند. مواردی که در ادامه بیان خواهیم کرد ترندهای هوشمندی هستند که در سال ۲۰۱۹ وجود خواهند داشت و راه حل های زیادی را در اختیارمان می گذارند.

 بهره وری در انرژی و آب:

برخی از انتخاب هایی که دارید ممکن است تاثیر مستقیمی بر روی زیبایی خانه تان نداشته باشد اما قطعا  از محیط زیستتان محافظت خواهد کرد. یک شیر آب که برای صرفه جویی هرچه بیشتر در مصرف آب طراحی شده  می تواند در طول سال در مصرف آبتان صرفه جویی کند و هزینه هایی که برای اینکار می پردازید را کمتر نماید.

ترندهای هوشمند

به دنبال وسایلی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، توالت یا سایر مواردی باشید که برچسب بهره وری یا صرفه جویی در انرژی را دارند. پس می توانید مطمئن شوید که با خرید این وسایل بهترین انتخاب را داشته اید. آیا می دانستید که هر خانه مسئول  تولید ۱۴ تن گاز گلخانه ای در سال است؟ حدود ۵۰ درصد از این گازها از مصرف برق تولید می شود. این موضوع بدین معنی است که باید به دنبال استفاده از منابع تجدیدپذیر همون پنل های خورشیدی باشید که تولید چنین گازهایی را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. این روزها چنین پنل هایی برای مصارف خانگی بسیار مقرون به صرفه هستند و ارزش سرمایه گذاری در طولانی مدت را دارند.

 سنجش های امنیتی:

قطعا یکی از راه حل های هوشمندی که امسال شاهد ظهورش خواهیم بود سیستم های قفل هوشمند بهتری است که می توانند به خوبی از خانه تان محافظت کنند. رویکرد قدیمی استفاده از کلید به تنهایی نمی تواند از شما در برابر آسیب های موجود محافظت کند. به همین خاطر شما باید به سطح مناسبی از امنیت دست پیدا کنید. اینجاست که می توانید از راه حل های جدید و هوشمند به همراه مجموعه کلیدهای سنتی تان استفاده کنید. اکثریت قریب به اتفاق این کلیدها و قفل های هوشمند نه تنها ظاهر زیبایی دارند بلکه با اپلیکیشن ها و سیستم های هوش مصنوعی همچون آمازون الکسا یا اکو کار می کنند. با اینحال اگر برای سرمایه گذاری بیشتر برای امنیت منازل تان آماده هستید می توانید درب های قدیمی منزل را با درب های هوشمندی که بیشتر از شما محافظت می کند جایگزین کنید.

ترندهای هوشمند

اسباب کاربردی و هوشمند:

یکی از مواردی که فناوری توانسته در آن ورود کند اسباب های هوشمندی همچون مبل های هوشمند است که برای خانه هایی با اندازه های مختلف سازگار و مناسب هستند. زیبایی و کاربرد چند کاره آن ها به شما اجازه می دهد ظاهر خانه تان را با معماری روز سازگار کنید و از گزینه های ذخیره سازی هوشمند و بسته های هوشمند درون ساخت بهره ببرید. به عنوان مثال می توانید از لامپ ال ای دی هوشمند استفاده کنید تا از نور زیاد در کل اتاق ها استفاده نشود. در چنین شرایطی حتی می توانید مبلتان را به رختخواب تبدیل کنید و از آن برای پذیرایی مهمان ها استفاده کنید. برخی از این اسباب ها فضای ذخیره سازی پنهانی دارند که به شما اجازه می دهد وسایل تان را در آن نگه دارید و نیازی به کابینت یا قفسه اضافی نداشته باشید.

 روشنایی در خانه:

اگر تصمیم گرفته اید مصرف برق تان را کمتر کنید و هزینه کمتری برای برق بپردازید، باید به فکر به روز کردن روشنایی های خانه هایتان باشید. بیشتر صاحبان خانه ها از لامپ های استانداردی استفاده می کنند که در مقایسه با لامپ های ال ای دی قدرتمند دوام ندارند و در عین حال برق زیادی مصرف می کنند. لامپ های ال ای دی می توانند ۲۵۰۰۰ ساعت برایتان کار کنند. این موضوع بدین معنی است که باید لامپ های استانداردتان را به لامپ های ال ای دی تغییر دهید.

لامپ های ال ای دی اولیه گزینه های زیادی در اختیار کاربر قرار نمی دادند.

اما در حال حاضر می توانید بین تن های سردتر و گرم تر مواردی که دوست دارید را انتخاب کنید و لامپ های ال ای دی هوشمند را می توان بر اساس نیاز تغییر داد. این ها اشکال مختلفی دارند و می توان بر اساس نیاز خانه آن ها را انتخاب کرد.

 اتوماسیون و کنترل بیشتر:

قفل های هوشمندی که خریداری می کنید تنها جنبه ای از خانه نیست که می تواند تجربه تان را بهبود ببخشد. واقعیت این است که با مصرف هوشمند انرژی در سال ۲۰۱۹ خانه ها از سیستم های هوشمند مختلفی استفاده خواهند کرد که اتوماسیون و سفارشی سازی را در اختیار افراد قرار می دهد. نمونه عالی استفاده از ترموستات های خودکار و کنترل شده ای است که نه تنها به شما کمک می کند هزینه صورت حسابتان را کاهش دهید بلکه روزانه انرژی کمتری مصرف می کند. همین موضوع را می توان در نوارهای برق هوشمند هم دید که به شما کمک می کنند هزینه برقتان را کاهش دهید. زمانی که تلویزیون و دستگاه ها در وضعیت stand-by قرار می گیرند به نظر خاموش می رسند اما برق زیادی به هدر می دهند. این ها فقط بخشی از ترندهای سال ۲۰۱۹ خواهد بود که به صرفه جویی در انرژی و کمک به محیط زیست می انجامد. مطمئن شوید که برخی از این موارد را در خانه تان به کار می برید و از مزایای آن ها استفاده می کنید.

۹۸/۰۵/۱۰
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.