تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

امنیت مدارس و دانشگاه ها با فناوری های هوشمند

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۱۱ ب.ظ
امنیت مدارس و دانشگاه ها

امنیت مدارس و دانشگاه ها: چگونه فناوری های هوشمند این مکان ها را امن تر می سازد؟

والدین همیشه زمانی که کودکانشان در مدرسه هستند نگران اند و زمانی که دختر یا پسرشان برای اولین بار وارد دانشگاه می شود هم ممکن است این نگرانی را با خود داشته باشند. فرزند شما به طور امن از دوران دبیرستان عبور کرده است، از میان خطراتی که ممکن است به هنگام ورزش تهدیدش کند جان سالم به در برده است و از موارد دیگری همچون مهمانی رفتن یا شب دیر به خانه آمدن هم عبور کرده است. حالا زمان آن فرا رسیده است که به دانشگاه برود. زمانی که فرزندتان با شما زندگی می کند می توانید بر روی کارهایی که انجام می دهد نظارت داشته باشید. اما زمانی که وارد دانشگاه می شود نمی توانید مطمئن باشید که در امنیت کامل به سر می برد. اینجا دقیقا همان جایی است که پای فناوری به بحثمان باز می شود.

امنیت دانشگاه ها:

چه دانش آموزی باشید که بخواهید وارد دانشگاه شوید یا اینکه در یک موقعیت محلی کوچک خوابگاهی گرفته باشید، ورود به دانشگاه و کالج می تواند تجربه شگفت انگیزی برایتان باشد. اما در این میان والدین همیشه نگران امنیت دانشگاه ها هستند. هر باری که اخبار را بررسی می کنیم گزارش هایی از رویدادهای ناگوار در دانشگاه ها نظرمان را به خود جلب می کند. در چنین شرایطی ذهن شما به عنوان یک والد، به طرف فرزندتان معطوف می شود. اگر این اتفاق برای فرزندم می افتاد چه می شد؟ جایش امن است؟ از کجا بفهمم؟ خوشبختانه دستگاه های هوشمندی هست که به شما کمک می کند امنیت فرزندتان در خوابگاه و دانشگاه ر تایید کنید.

امنیت مدارس و دانشگاه ها

امنیت هوشمند ویدئویی:

دوربین های قدیمی معمولا بر روی نوار ضبط می شدند. بعد از اینکه مقدار خاصی از داده ذخیره می شد، می توانستید دوباره از نوار استفاده کنید اما گاهی از اوقات نوار گم می شد یا از بین می رفت. اما دوربین های امنیتی و ویدئویی هوشمند همچون Arlo Q 1080 نه تنها داده ها را به صورت دیجیتالی ذخیره می کنند بلکه در برگیرنده آنالیتیکس های درون ساختی هستند که می توانند به صورت شخصی در دسترستان قرار گیرند. این سیستم های ویدئویی با اشتراک داده ها با دپارتمان های پلیس، می توانند به افرا کمک کنند جلوی رویدادهای خطرناک را بگیرند. با وجود سیستم ها و دوربین های امنیتی در دانشگاه های بزرگ شناسایی جرائم ساده تر شده است.

 آلارم های هوشمند:

برای دانشجویانی که اولین بار دور از خانه و خانواده زندگی می کنند امنیت می تواند حس آرامش را برایشان به ارمغان آورد. استفاده از سنسورهای هوشمند حرکتی با موارد هوشمند دیگر چنین امنیتی را ایجاد می کند.

زمانی که سنسورهای حرکتی هوشمند فعالیت ناخواسته ای را شناسایی می کنند می توانند صدایی را ایجاد کنند یا نوری از خود ساطع نمایند.

امنیت مدارس و دانشگاه ها

اپلیکیشن های گوشی هوشمند:

اگر دختر یا پسر شما در خطر باشد اپلیکیشن های هوشمندی برای گوشی ها وجود دارد که شما را باخبر می سازد. این اپلیکیشن ها به طور خودکار با شماره برنامه ریزی شده مورد نظر تماس می گیرند و پیام های مختلفی را برای شما و مسئولان ارسال می کنند.

 روشنایی هوشمند:

روش دیگری که برای امن کردن محیط زندگی فرزندتان در دانشگاه وجود دارد استفاده از روشنایی های هوشمند است. روشنایی های هوشمند باعث می شود آپارتمان  امنیت بیشتری داشته باشد و حتی زمانی که فرزندتان خانه نیست موارد خطرناک را دور نگه دارد. برای اینکه چنین مواردی برای نیم فصل جدید آماده شود به دنبال لامپ های هوشمندی باشید که بر اساس زمانبندی خاصی روشن و خاموش می شوند و حتی می توان ان ها را از راه دور با گوشی هوشمند کنترل کرد.

فرستادن فرزند برای ادامه تحصیل در دانشگاه می تواند نگران کننده باشد اما فناوری های هوشمند به شما کمک می کنند مطمئن باشید فرزندتان در آپارتمان یا موقعیت جدیدش امن است.

۹۸/۰۶/۱۲
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.