تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

آشنایی با مزایای نرم افزار صدور ژتون

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۶ ق.ظ
مزایای نرم افزار صدور ژتون

سیستم های صدور ژتون راه حل های نرم افزاری خلاقانه ای را برای مدیریت بیشتر روند فعالیت بخش های مختلف سازمان ها و دانشگاه ها، نظیر بخش رستوران ارائه کرده اند. تجربه نشان داده است، توسعه نرم افزار صدور ژتون منجر به ایجاد طیف وسیعی از راه حل های نرم افزاری با کیفیت برای حل مشکلات مرتبط با بی نظمی و عدم هماهنگی دریافت غذا در رستوران ها شده که همین امر به نوبه خود در کاهش بخشی از هزینه های کسب و کارها و سازمان ها موثر بوده است.

آشنایی با مزایای نرم افزار صدور ژتون برای مدیر هر سازمانی لازم است چرا که با درک درست از ویژگی های این نرم افزار قطعا به نیاز آن در محیط کار خود پی می برد. در ادامه همراه ما باشید تا به برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار صدور ژتون که به عنوان یک مزیت از آنها یاد شده است بپردازیم.

مزایای نرم افزار صدور ژتون برای مدیران سازمان ها

می توان گفت امروزه وجود نرم افزار صدور ژتون به منظور کنترل، ثبت و نگهداری آمار غذای مصرفی پرسنل در تمامی سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها از الزامات مدیریتی به شمار می آید. در سیستم های جدید صدور ژتون شاهد امکانات مفیدی هستیم که علاوه بر مکانیزه کردن صدور فیش غذا، به حذف عمل پرداخت وجه در هنگام دریافت غذا و در نتیجه جلوگیری از ایجاد صف های طولانی در غذاخوری ها و هدر رفتن وقت مفید پرسنل کمک می کند. همچنین این نرم افزار موجب ثبت و کنترل دقیق تعداد غذا و مخلفات ارائه شده در هر وعده غذایی شده است.

مزایای نرم افزار صدور ژتون

مدیران به کمک این نرم افزار می توانند در بخش غذاخوری سازمان نظارت بیشتری داشته باشند و به راحتی از هزینه ‌های واقعی مطلع گردند. نرم افزار صدور ژتون این امکان را نیز فراهم آورده است تا مدیران در صورت نیاز با استفاده از خروجی فایل حقوق و دستمزد، وجه غذا را از فیش حقوقی پرسنل کسر نمایند. از دیگر مزایای نرم افزار صدور ژتون برای مدیران می توان به امکان برنامه‌ریزی یا نظارت کامل و جامع بر تعداد سفارش غذای هر وعده  و در نتیجه جلوگیری از پرداخت هزینه‌های اضافی و اسراف غذا اشاره کرد.

مدیران این امکان را نیز در اختیار دارند تا تعداد ژتون صادر شده برای هر فرد در هر وعده  غذایی را کنترل و محدود کنند و همچنین هزینه جهت صدور ژتون‌های بعدی را از قبل مشخص نمایند. در ضمن از طریق این سامانه می توان با توجه به چارت سازمانی نوع دسترسی به انتخاب و رزرو غذا و سقف مجاز سفارش غذا را برای هر شخص تعیین کرد.

 

مزایای صدور ژتون برای کارکنان سازمان ها

نصب و راه اندازی سامانه صدور ژتون علاوه بر مزایای فراوانی که برای مدیران سازمان ها به همراه دارد، امکانات مفیدی را نیز به پرسنل آنها ارائه می دهد. برای مثال پرسنل می توانند وعده غذایی هر روز کاری خود را در فرصتی مناسب پیش خرید نمایند و به این ترتیب بدون مراجعه حضوری و معطلی در صف های سفارش غذا در رستوران سازمان ها که گاهی اوقات بی نظمی های موجود در آن منجر به درگیری های لفظی و ناراحتی افراد می شود، وعده غذایی خود را دریافت نمایند. همچنین پیش خرید غذا در بعضی از سازمان امکان انتخاب غذا از میان چند نوع غذا و همچنین انتخاب سالاد و دسر را نیز فراهم کرده است.

از مزایای دیگر این نرم افزار برای پرسنل می توان به امکان اصلاح نوع و تعداد غذا قبل از تایید سفارش نهایی اشاره کرد. شایان ذکر است رزرو غذا توسط پرسنل در این سامانه می تواند در داخل و یا خارج از سازمان با روش های گوناگونی همچون رزرو از طریق آدرس اینترنتی سامانه، رزرو غذا از طریق کد کاربری در نسخه ویندوزی و یا رزرو غذا توسط کیوسک متصل به سرور با مانیتور صورت بگیرد. یکی دیگر از مزایای این نرم افزار عدم نیاز به وجه نقد است که معضلات مربوط به خرد کردن پول نقد توسط پرسنل سلف را برطرف می سازد.

 

امکان یکپارچه سازی نرم افزار صدور ژتون با سامانه حضور و غیاب سازمان ها

یکی از ویژگی های بسیار مفید نرم افزار صدور ژتون، توانایی آن در ادقام با سامانه حضور و غیاب سازمان هاست. بنابراین سازمان هایی که از سیستم حضور و غیاب استفاده می کنند، می توانند به راحتی از مزیت های یکپارچه سازی این سامانه با نرم افزار صدور ژتون نیز بهره مند گردند. در واقع این نرم افزار با اتصال به سامانه حضور و غیاب، امکان دریافت غذا را تنها برای آن دسته از کارکنانی فراهم می کند که در شیفت های موظف و اعلام شده در سیستم در شرکت یا سازمان حضور دارند.

بنابراین در صورتی که کارمند در روزکاری خود در سازمان حضور نداشته باشد و یا خارج از ساعات موظف خود در سازمان مشغول به کار باشد با توجه به قوانین وضع شده توسط مدیریت سازمان که از قبل در این سیستم ها اعمال شده است، اجازه دریافت وعده غذایی آن روز را نخواهد داشت.

مزایای نرم افزار صدور ژتون

دیگر فواید استفاده از نرم افزار صدور ژتون عبارتند از:

  • طراحی روان و آسان این نرم ‌افزار موجب شده است تا عملکرد کلی سیستم در یک نگاه به راحتی قابل شناسایی و بررسی باشد.
  • این نرم افزار می تواند با دسترسی به تعداد دقیق غذاهای رزرو شده هر روز به صرفه‌جویی در هزینه ‌های مربوط به تهیه تدارکات و پخت غذا کمک کند.
  • با استفاده از نرم افزار صدور ژتون دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای چاپ فیش و ژتون نیست.
  • با استفاده از این نرم افزار تعداد پرسنل لازم برای قسمت غذاخوری سازمان ها کاهش می یابد.
  • با وجود این نرم افزار دیگر امکان سوءاستفاده برخی از افراد و ارائه آمار دروغ در عملیات تهیه غذا وجود ندارد.
  • این سامانه از امنیت بالایی برخوردار است به طوری که امکان دستکاری و تقلب در آن وجود ندارد.
  • محیط نرم افزار کاربرپسند طراحی شده است به گونه ای که استفاده از آن برای هر شخص با هر میزان سواد به راحتی امکان پذیر است.
  • نرم افزار صدور ژتون می تواند گزارشات مفیدی را از عملکرد سیستم، اعضا و اپراتورها جهت تحلیل آماری شرایط غذاخوری سازمان به مدیران ارائه نماید. برای مثال این نرم افزار می تواند با استفاده از سنجش میزان رضایت پرسنل نسبت به مطلوبیت غذاهای مختلف گزارشاتی را در خصوص نحوه عملکرد پرسنل رستوران به مدیریت ارائه نماید.
۹۸/۰۹/۱۱
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.