تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

نرم افزار حضور غیاب تحت وب و مزایای آن

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۴ ق.ظ
نرم افزار حضور غیاب تحت وب

یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران سازمان ها، کنترل و ساماندهی ورود و خروج پرسنل است. نظارت بر ساعت رفت و آمد کارکنان به صورت دستی و بدون سیستم حضور غیاب، کار بسیار دشوار و زمانبری است که احتمال خطا و تقلب نیز در آن زیاد است. بنابراین به کمک یک سیستم جامع کنترل تردد، نظیر نرم افزار حضور غیاب تحت وب، می توان به راحتی و در مدت زمان کوتاهی، رفت و آمد تمامی کارکنان سازمان را ثبت کرده و حقوق دریافتی آنها را نیز محاسبه نمود. در ادامه این مقاله در خصوص نرم افزار حضور غیاب تحت وب و مزایای آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

نرم افزار حضور غیاب تحت وب

نرم افزار حضور غیاب تحت وب علاوه بر کنترل و ثبت دقیق ترددها می تواند بر روی عملیات های دیگری نظیر مدیریت کارکرد و قوانین، مدیریت کاردکس و مانده مرخصی، مدیریت کارانه و بهره وری و همچنین مدیریت شیفت های پیچیده بیمارستانی و چرخشی نظارت داشته باشد. علاوه بر این با توجه به انعطاف پذیری بالای این نرم افزار، امکان پیاده سازی انواع قوانین و فرآیندها بر مبنای عملکرد و ساختار کسب و کارها بر روی آن وجود دارد. در واقع این نرم افزار می تواند متناسب با هر گونه قانون و مقرراتی که با توجه به سیاست های کاری مدیران سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها وضع شده است، به کنترل حضور غیاب و نحوه تردد کارکنان بپردازد و کارکرد و حقوق دریافتی آنها را نیز با در نظر گرفتن همین قوانین محاسبه نماید. این نرم افزار همچنین می تواند گزارشات متنوعی را در جهت بررسی و نظارت دقیق بر فعالیت کارکنان و بهبود عملکرد آنها به مدیران ارائه دهد.

نرم افزار کنترل تردد علاوه بر خدمات گسترده ای که به مدیران سازمان ها ارائه می دهد برخی امکانات لازم برای کارمندان را نیز فراهم کرده است که از میان آن می توان به امکان دسترسی فردی هر پرسنل به نرم افزار و مشاهده و تصحیح اطلاعات حضور، ردیابی آیتم ‌های کارکرد و دریافت گزارشات مورد نیاز اشاره کرد. در بخش بعدی به دیگر ویژگی ها و مزایای نرم افزار حضور غیاب تحت وب می پردازیم.

نرم افزار حضور غیاب تحت وب

  • ساختار ماژولار

نرم افزار حضور غیاب تحت وب از یک ساختار ماژولار برخوردار است، بنابراین شما می توانید بخش های گوناگون سازمان را متناسب با نیاز خود به این نرم افزار اضافه نمایید و از امکانات بیشتری در این سیستم بهره مند شوید. در واقع ماژولار بودن نرم افزار حضور غیاب تحت وب به شما کمک می کند تا سیستم کنترل تردد پرسنل را متناسب با نیاز خود تغییر دهید.

  • امکان دسترسی آسان و گسترده

مدیران و کارمندان می توانند در هر مکان و زمانی از طریق کامپیوتر و یا موبایل به نرم افزار حضور و غیاب تحت وب سازمان دسترسی داشته باشند.

  • انعطاف پذیری بالا

همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد، انعطاف پذیری نرم افزار حضور غیاب تحت وب بسیار بالاست و می تواند پاسخگوی تمامی نیازهای مختلف و متفاوت شما باشد. بنابراین با وجود این ساختار منعطف، وضع هر گونه قانون برای تردد پرسنل و سیستم محاسباتی کارکرد آنها در سازمان شما امکان پذیر است.

  • کارکرد راحت و ساده

نصب و راه اندازی این نرم افزار بسیار راحت است و با محیط کاربرپسند خود و همینطور پشتیبانی کامل محتوای فارسی، امکان استفاده از این سیستم را برای تمامی افراد آسان کرده است.

  • سرعت و امنیت بالا

نرم افزار حضور غیاب تحت وب از سرعت و دقت بالایی برخوردار است، بنابراین با وجود این ویژگی دیگر دغدغه ای بابت کندی و خطای آن به جهت حجم بالای اطلاعات نخواهید داشت. علاوه بر این امنیت بالای این نرم افزار امکان هرگونه هک و تقلب در این سیستم را به حداقل رسانده است.

  • بازیابی و پشتیبانی اطلاعات

یکی دیگر از ویژگی های مهم نرم افزار مذکور، اطمینان از بازیابی و پشتیبانی اطلاعات حضور غیاب پرسنل سازمان است. بنابراین با وجود این نرم افزار دیگر نیاز نیست هزینه قابل توجهی بابت خرید سرور بپردازید و یا اینکه نگران از دست دادن اطلاعات موجود بر روی سرورها در اثر آتش سوزی و یا اختلالات شبکه برق باشید. چرا که در اینگونه سیستم ها اطلاعات بر روی سرورهایی خارج از سازمان شما ذخیره و پشتیبانی می شود.

  • امکان مدیریت کارکرد و قوانین

با استفاده از امکانات پیاده سازی شده در نرم افزار حضور غیاب تحت وب و با توجه به اطلاعات موجود، می توان انواع کارکردهای ماهیانه، روزانه و یا سالیانه هر کارمند را متناسب با نوع، زمان و ساعت شیفت تنظیم کرده و به مدیران ارائه داد.

  • کاردکس و مانده مرخصی

با استفاده از ماژول کاردکس موجود در این نرم افزار می توانید فرمول های مختلفی را جهت اعطا، کسر و انتقال مانده مرخصی تعریف نمایید. همچنین می توانید انواع آیتم های قانونی و کارکردی افزاینده و کاهنده را نیز به آن اضافه کنید. شایان ذکر است کاردکس پرسنل برای خود آن ها و مدیران با تمامی جزئیات قابل مشاهده و کنترل است.

  • امکان مدیریت شیفت‌های نامنظم و چرخشی

در این نرم افزار یک ماژول اختصاصی برای پوشش انواع شیفت های نامنظم و چرخشی تعریف شده است.

مروری بر مزایا و قابلیت های نرم افزار حضور غیاب تحت وب

  • برقراری عدالت در میان تمام کارمندان سازمان در محاسبه حقوق و مزایا و در نتیجه افزایش رضایتمندی پرسنل و مدیران
  • تهیه انواع گزارشات مربوط به تردد پرسنل و همچنین گزارشاتی برای مقایسه عملکرد افراد در دوره ‌های زمانی مختلف
  • امکان گزارش گیری در انواع فرمت خروجی نظیر اکسل ،اکسس ،تکست ، HTML و…
  • ارائه انواع نمودارهای تحلیلی و مدیریتی بر اساس آمار پرسنل
  • اجرای انواع قوانین برای تمامی رده‌ های استخدامی نظیر استخدام های تمام‌ وقت، نیمه‌ وقت، پروژه‌ای، کارمندی وکارگری
  • امکان مشاهده و تصحیح نواقص تردد وکارکرد ثبت شده برای هر کارمند
  • امکان مشاهده مانده مرخصی کارکنان و همینطور انواع قوانین اعطا و انتقال
  • امکان ایجاد محدودیت‌های خاصی در تشخیص کارت پرسنل روی دستگاه حضور و غیاب به صورت سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری
  • امکان تعریف کامل چارت سازمانی در نرم افزار حضور و غیاب به انضمام تعیین سطح دسترسی برای هر کاربر
  • امکان ردیابی کارمندان در ماموریت های خارج از محل سازمان
  • امکان برقراری ارتباط با انواع دستگاه های حضور و غیاب مبتنی بر تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت و یا رمز عبور
  • امکان اتصال به سیستم صدور ژتون برای سفارش دقیق تعداد غذای مورد نیاز پرسنل در هر روز
  • امکان ارائه گزارشات لازم برای پرسنل حراست نظیر اعلام اسامی نفرات دارای مجوز خروج میان وقت
  • برخورداری از انواع الگوهای کاربردی پیشنهادی برای راه اندازی سیستم حضور و غیاب سازمان ها
  • امکان تغییر دستوری و غیر روال انواع پارمترهای اعطا و یا کاهش کارکرد توسط مدیر سازمان
۹۸/۰۹/۱۷
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.