تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

چطور وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۵۴ ق.ظ

قرار گرفتن صفحه اینستاگرام شما در نتایج اکسپلور اینستاگرام یا همان بخش سرچ این اپلیکیشن محبوب، یک ویژگی قدرتمند برای گسترش کسب و کار آنلاین شما در این محیط محسوب می شود. اما چطور وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همراه باشید تا بهترین راهکار ورود به اکسپلور اینستاگرام را در این مطلب یاد بگیرید.

شخصی سازی کند.

برای این منظور الگوریتم اینستاگرام دائماً از رفتارهای شما الگو برداری می کند تا ببیند بیشتر به چه پست هایی علاقه مند هستید و درباره آنها نظر می دهید. سپس محتوای این بخش را مطابق با آنچه که دوست دارید نشان می دهد. البته ممکن است محتوای جدیدی که قبلا دنبال نمی کردید و در حال حاضر دوستان شما آنها را دنبال کرده اند نیز به شما پیشنهاد شود.

چطور وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟

وقتی صفحه سرچ اینستاگرام را باز می کنید، یک نوار در بالای صفحه با نام هایی مانندArt ، Sports ، Beauty یا Fashion مشاهده خواهید کرد. همچنین ممکن است لیستی از هشتگ های جالب که اخیرا بیشترین سرچ را داشته اند نیز تماشا کنید. اینستاگرام تمامی این امکانات را برای کشف راحت تر علایق شما در نظر گرفته است.

در ادامه می خواهیم ببینیم چطور وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟

بیشتر بدانید :  استراتژی محتوا برای اینستاگرام

چطور وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟

اگر شما دارای یک پیج تبلیغات اینستاگرام برای کسب و کار خود هستید و می خواهید این صفحه را در سرچ اینستاگرام خود قرار دهید. در اولین قدم باید از هشتگ هایی استفاده کنید که به اینستاگرام برای طبقه بندی پست های شما کمک می کند.

یک خبر بسیار خوب برای کلیه مارک ها و مشاغل، حرکت اینستاگرام به سوی ایجاد یک پلتفرم قوی خرید برای کمک به افرادی است که می خواهند از طریق این اپلیکیشن خرید کنند. فیلد فروشگاه یا Shop در نوار بالایی فضایی کاملا اختصاصی برای خرید کاربران از مارک های دنبال شده توسط آنها و همچنین مارک های جدید که هنوز آنها را ندیده اند ایجاد می کند.

آشنایی با فیلد فروشگاه در اکسپلور اینستاگرام

با ضربه زدن روی “فروشگاه”، انواع فیلترهای دسته بندی برای کمک به کاربران جهت سرچ راحت تر محصولات در اینستاگرام از جمله زیبایی ، پوشاک ، دکوراسیون منزل و موارد دیگر دیده می شود. این ویژگی اینستاگرام یک مزیت بسیار ارزشمند برای کسب و کارهای آنلاین ایجاد می کند.

روش های قرار گرفتن در صفحه Instagram Explore

برخی از محرک هایی که می تواند بر آنچه در صفحه Instagram Explore مخاطبان ظاهر می شود تأثیر داشته باشد عبارتند از:

شماره ۱: صفحه ای که دنبال و لایک می شود

قوی ترین ماشه ای که تعیین می کند اینستاگرام در صفحه سرچ یک شخص چه چیزی قرار دهد، همان چیزی است که در حال حاضر آن شخص دنبال و یا لایک می کند. مثلا اگر یک شخص بیشتر به پیج های آرایش و زیبایی علاقه مند است و درمورد آنها نظر می دهد، اغلب پست های نمایش داده شده در صفحه سرچ او مربوط به زیبایی خواهد بود.

شماره ۲: محتوای ویدیویی

درست است که عکس های جذاب و باکیفیت هنوز هم بیشتر از میانگین پست های ویدیویی در تبلیغات موثر اینستاگرام نقش دارند، اما با این وجود یک ویژگی برای نمایش محتوای ویدیوی بیشتر نیز در صفحه سرچ اینستاگرام تعبیه شده است. پخش خودکار فیلم ها پشت سر هم در صفحه اکسپلور اینستاگرام ممکن است توجه بیشتری نسبت به یک تصویر ثابت داشته باشد.

بیشتر بدانید :  تاثیر شبکه های اجتماعی بر بهبود سئو سایت

چطور وارد سرچ اینستاگرام شویم؟

شماره ۳: استوری های بسیار بصری اینستاگرام

پست های استوری که اغلب فیلم هستند و یا از عنصر انیمیشنی برخوردارند، در اولویت صفحه سرچ اینستاگرام قرار می گیرند. بنابراین، با استفاده از استوری های اینستاگرام با متن کمتر، اما گرافیک های بیشتر مانند GIF و برچسب می توانید در صفحه سرچ رتبه بهتری کسب کنید.

شماره ۴: محتوای مجدد

اگر هدف اصلی شما ورود به صفحه سرچ است، باید در مورد بازنویسی محتوای پست اینستاگرام خود فکر کنید. در اینجا چند نکته برتر برای بهبود استراتژی محتوا و بهبود شانس حضور در صفحه سرچ آورده شده است:

-پست های اینستاگرام خود را آنالیز کنید

احتمال این وجود دارد که همین الان برخی از پست های اینستاگرام شما در صفحه سرچ ظاهر شده باشند و حتی ممکن است متوجه نشده باشید که افزایش اضافی در لایک و نرخ تعامل کاربران در اینستاگرام از کجا آمده است. خوشبختانه شما می توانید از طریق Insights Instagram مشاهده کنید که دقیقا چند نفر پست های شما را در سرچ اینستاگرام دیده اند.

کافی است روی دکمه View Insights در پیج خود ضربه بزنید. در بخش Discovery ، اطلاعاتی از پست خود مشاهده خواهید کرد. به متریک “From Explore” خود نگاهی بیندازید. به این ترتیب شما از این طریق می توانید متوجه شوید که چه محتوایی بهترین عملکرد را داشته و بیشتر بازخورد را در صفحه سرچ به دست آورده است سپس برای پست های دیگر از آن الهام بگیرید.

-بهترین زمان برای ارسال پست را پیدا کنید

اگر بدانید چه زمانی طرفداران شما در اینستاگرام فعال هستند، مخاطبان بیشتری پست شما را مشاهده خواهند کرد. تعامل زیاد در پست های شما، به خصوص بلافاصله پس از ارسال، به الگوریتم اینستاگرام علامت می دهد که این محتوا “دارای ارزش” است و بنابراین ارزش دارد که در صفحه سرچ قرار بگیرد تا دیگران نیز آن را ببینند.

-سبک و زیبایی برند خود را در پست ها و استوری ها نمایش دهید

نشان دادن سبک و زیبایی برند شما باید در هر آنچه می نویسید و پست می کنید وجود داشته باشد. هنگام ایجاد استوری های اینستاگرام برای صفحه سرچ نیز به فکر ایجاد استوری های پویا تر برای پست های خود باشید.

بیشتر بدانید :  شاخص عملکرد KRI , KPI , PI
-محتوای عکس را برای استوری خود به فیلم تبدیل کنید

به لطف اضافه کردن استوری های اینستاگرام و IGTV ، محتوای ویدیویی در صفحه سرچ در مرکز توجه قرار گرفته است. حتما به اضافه کردن برخی از GIF ها و دیگر جلوه های بصری و انیمیشن های بیشتر فکر کنید.

-ویدئوهای کوتاه و جذاب از محصول خود بسازید

ایجاد محتوای ویدیویی برای نمایش محصولات می تواند نقش موثری برای قرارگرفتن در صفحه سرچ داشته باشد.

-هنگام پست کردن محصولات خود از هشتگ یا برچسب گذاری استفاده کنید

استفاده از برچسب های مرتبط با محصول در تمام پست های شما لازم است. اینستاگرام فقط پست ها و داستان هایی که از برچسب گذاری محصول استفاده کرده اند را در دسته مربوطه نشان می دهد. استفاده از برچسب ها و ذکر مارک های مرتبط در پست های خود به الگوریتم های اینستاگرام کمک می کند تا آن را در جای درست به مخاطب نمایش دهد.

روش های قرار گرفتن در صفحه Instagram Explore

پست هایی که حداقل یک هشتگ در اینستاگرام دارند به طور متوسط ​​۱۲٫۶٪ بیشتر از پست های بدون هشتگ مشاهده شده اند، بنابراین اگر می خواهید در اینستاگرام لایک بیشتری کسب کنید و در صفحه سرچ اینستاگرام  قرار بگیرید، استفاده از هشتگ ها را فراموش نکنید.

-فیلم های IGTV بسازید

با افزودن یک بخش اختصاصی IGTV در صفحه اینستاگرام خود، فیلم های شما می توانند در مقابل چشم بسیاری از طرفداران قرار بگیرند و نکته جالب در مورد IGTV ، اینست که از آنجا که فیلم ها باید بیش از ۶۰ ثانیه باشند تا در این بخش از اینستاگرام بارگذاری شوند، این یک فرصت و مزیت درخشان برای شما ایحاد می کند تا بینندگان جدید، شما و مارک شما را بشناسند.

اگر فیلم های IGTV با کیفیت عالی تولید کنید، به احتمال زیاد مخاطبات شما در صفحه سرچ اینستاگرام زیادتر می شوند و حتی ممکن است انها را به یک دنبال کننده تبدیل کنید که به افزایش فالوورهای اینستاگرام شما کمک می کند.

۹۹/۱۰/۱۱
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.