تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

پی آر پی چیست؟

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۴۳ ب.ظ

پی آر پی یا پلاسما درمانی (PRP) به سرعت در صنعت مراقبت از پوست و زیبایی محبوبیت پیدا کرده است. این روش برای بهبود چین و چروک ، آسیب های پوستی ناشی از اشعه های مضر آفتاب ، بهبود جای زخم و لکه های تیره و همینطور تحریک رشد مو  استفاده می شود. این روش علاوه بر کاربرد زیبایی در درمان بیماری های دیگری همچون زخم بستر ، زخم های دیابتی و آرتروز مفید است.  اما پی آر پی چیست؟ و چگونه عمل می کند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر از پلاسما درمانی (PRP) همچنان با بهترین مرکز ترزیق ژل در اصفهان همراه باشید.

پی آر پی چیست؟

پی آر پی چیست

پی آر پی یا پلاسما درمانی (PRP) به سرعت در صنعت مراقبت از پوست و زیبایی محبوبیت پیدا کرده است. این روش برای بهبود چین و چروک ، آسیب های پوستی ناشی از اشعه های مضر آفتاب ، بهبود جای زخم و لکه های تیره و همینطور تحریک رشد مو  استفاده می شود. این روش علاوه بر کاربرد زیبایی در درمان بیماری های دیگری همچون زخم بستر ، زخم های دیابتی و آرتروز مفید است.  اما پی آر پی چیست؟ و چگونه عمل می کند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر از پلاسما درمانی (PRP) همچنان با بهترین مرکز ترزیق ژل در اصفهان همراه باشید.

پی آر پی چیست؟

PRP مخفف از Platelet Rich Plasma ، یک روش درمانی نوآورانه است. PRP از ویژگی های خود بدن انسان یعنی تحریک ترمیم بافت ها برای درمان برخی از بیماری ها استفاده می کند. ویژگی جالب این روش درمانی این است که ۵۰ سال بعد از شروع درمان ، پزشکان هنوز در حال یافتن کاربردهای جدیدی از آن هستند. به عنوان مثال ، اکنون می توان از PRP برای درمان ناباروری و ترمیم تخمدان و شکم زنان و یا حتی برای بهبود مشکلات بینایی استفاده کرد. به این ترتیب با ترکیب PRP با سایر روش ها و داروها ، پزشکان می توانند اثرات پروتکل های درمانی را که برای کمک به بیماران استفاده می کنند ، افزایش دهند.

پی آر پی در واقع یک روش کاملا طبیعی است که در آن پزشک از اجزای خون خود بیمار برای تحریک و نوسازی بافت های آسیب دیده در مناطق صورت ، گردن ، سر و سینه ، دست ها و بدن استفاده می کند. در روش فوق با گرفتن مقداری از خون بیمار و جدا سازی پلاکت آن ، توسط کیت های ویژه ، پلاک غنی شده و سپس این پلاکت غنی به بیمار تزریق می شود. با توجه به این که پلاکت ها حاوی انواع محرک های رشد می باشند، بنابراین می توان از آنها برای تحریک رشد مو ، کلاژن سازی و از بین بردن چین و چروک های پوستی استفاده کرد.

کاربرد پی آر پی چیست؟

همانطور که اشاره شد از روش پی آر پی برای درمان بیماری های مختلفی استفاده می شود. ما در اینجا قصد داریم بیشتر به کاربرد این روش در زیبایی بپردازیم:

درمان ریزش مو: PRP می تواند مواردی از ریزش مو را کاهش داده و رشد موهای جدید را تقویت کند

جوان سازی صورت: PRP برای جوان سازی صورت و از بین بردن علائم پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک ها کاربرد دارد.

بهبود جای زخم: علاوه بر کاهش پیری پوست این روش زخم های ناشی از جای جوش، جراحی ها و موارد دیگر را نیز درمان می کند.

بهبود صدمات اسکلتی  عضلانی: تزریق PRP می تواند صدمات اسکلتی – عضلانی ناشی از ورزش را بهبود بخشد. این روش درمانی برای کمک به درمان آسیب های شانه ، آرنج ، زانو ، پاشنه ، مچ پا ، کمر و موارد دیگر مفید است.

پی آر پی برای ترمیم مو

ریزش مو برای زنان و مردان بسیار آسیب زا است و البته برای اغلب ما امری اجتناب ناپذیر است. هر چه پیرتر می شویم ، موهای ما نازک می شود و فولیکول های مو غیرفعال می شوند. این می تواند به دلیل ژنتیک ، تغییرات هورمونی ، اختلالات پوستی ، استرس و داروهای مورد استفاده در سرطان ، آرتروز ، افسردگی ، مشکلات قلبی و فشار خون بالا باشد. اما اصلا جای نگرانی نیست چرا که خوشبختانه این روزها متخصصان مجرب پوست و مو از راه های طبیعی برای بازگرداندن موهای از دست رفته شما استفاده می کنند.

یکی از این روش ها ترمیم مو با روش PRP است. این روش هم برای خانم ها و هم آقایان مناسب است. پی آر پی یک روش غیر تهاجمی ، غیر جراحی ، کاملاً طبیعی و جایگزین روش های دیگر پزشکی است که برای درمان ریزش مو یا کم پشت شدن مو استفاده می شود. این روش از خون خود بیمار استفاده می کند. مشخص شده است که پلاسما درمانی به تحریک رشد مو کمک می کند ( اضافه شدن خواص ترمیم در پلاکت خون شما و سپس تزریق مجدد آن به رشد مو کمک می کند). به این ترتیب سلول های پلاکتی باعث ترمیم بافت شده و رشد فولیکول های موی غیرفعال را تسریع می کند. به گفته متخصص پی آر پی درمانی و تزریق ژل در اصفهان  PRP باعث تحریک فولیکول های مو شده و منجر به رشد طبیعی مو می گردد.

روند درمان ریزش مو با پی آر پی چیست؟

در این روش پس از غنی کردن پلاکت خون بیمار، این پلاکت روی پوست سر بیمار اعمال می شود. پس از این عمل ، بیمار می تواند با خیال راحت به انجام فعالیت های روزمره منظم خود بپردازد. نتایج پس از سه تا شش ماه قابل مشاهده است و البته در هر بیمار متفاوت خواهد. برای دیدن بهترین نتایج ، توصیه می شود هر ۶ ماه یکبار خدمات PRP درمانی  را دریافت کنید. پزشک متخصص PRP ، بوتاکس و تزریق ژل در اصفهان و دیگر شهرها ممکن است در کنار پی آر پی درمانی یک درمان موضعی یا یک نسخه خوراکی را نیز برای کمک به تحریک بیشتر رشد مو برای شما در نظر بگیرد.

PRP برای جوان سازی پوست

در طی این روش پزشک خون شما را می گیرد و پلاکت ها و پلاسمای آن را جدا می کند. سپس پلاکت غنی شده خون شما را مجددا به پوست صورتتان تزریق می نماید تا گردش سلول و تولید کلاژن تحریک شود. فواید PRP درمانی برای پوست شامل موارد زیر است:

  • بهبود رنگ پوست
  • پوست سفت تر
  • از بین رفتن چین و چروک و خطوط پوست
  • منافذ کوچک تر پوست
  • بهبود جای زخم و جوش
  • بافت پوست نرم تر

روند درمان پوست با پی آر پی چیست؟

ابتدا صورت شما قبل از درمان بی حس می شود ، بنابراین این روش در طول درمان بدون درد و راحت خواهد بود. داشتن تورم و قرمزی متوسط ​​معمول است. بیشتر مشتریان نتایج را طی دو هفته تا یک ماه مشاهده می کنند. برای بهترین نتیجه ، معمولاً یک سری درمان توصیه می شود. روند نتایج بهبودی می تواند تا دو سال نیز ادامه داشته باشد.

انجام پی آر پی در مطب دکتر ایمان مومنی ؛ متخصص برتر پوست و مو در اصفهان

اگر از جای زخم های کهنه بر روی پوست خود خسته شده اید و ظاهر آن برای شما ناخوشایند است. روش پی آر پی می تواند با ایجاد بافت جدید در پوست شما به بهبود چشمگیر ظاهر این زخم ها کمک کند. همچنین اگر می خواهید پوست صاف و درخشان یا موهای پر پشت و سالم داشته باشید شاید بد نباشد در خصوص روش پی آر پی با یک متخصص زیبایی و تزریق ژل در اصفهان مشورت کنید. به همین منظور می توانید با مطب دکتر ایمان مومنی تماس حاصل نمایید. پیشنهاد می کنیم PRP درمانی را امتحان کنید تا از بسیاری از اثرات درمانی آن شگفت زده گردید!

۹۹/۱۰/۲۹
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.