تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

دیوارپوش چرمی

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۵۱ ب.ظ

دیوارکوب ها و دیوارپوش های چرمی یا چاپ پوست حیوانات بسیار متنوع هستند و می توانند از تزئین اتاق خواب گرفته تا راهرو یا دیوار اتاق نشیمن مورد استفاده قرار بگیرند و فضای خانه شما را شیک و لوکس تر کنند. این دیوارپوش ها می توانند جلوه های متنوعی را ایجاد کنند و در انواع ایده های طراحی داخلی به کار گرفته شوند تا با طیف گسترده ای از فضاها و سبک ها متناسب باشند. چه بخواهید یک ظاهر سنتی ایجاد کنید و یا یک فضای لوکس و مدرن ، می توانید با رنگ ها و جلوه های دقیق انتخاب شده از انواع دیوارکوب ها و دیوارپوش های چرمی به ظاهر دلخواه خود دست یابید

انواع ابزارهای دکوراتیو نظیر دیوارپوش ، دیوارکوب و قرنیز متناسب با سبک مورد نظر شما وجود دارد. اگر می خواهید قدری خانه خود را لوکس تر یا تجملی تر نشان دهید، پیشنهاد می کنیم دیوارپوش چرمی را به طراحی داخلی ساختمان خود بیفزایید. دیوارپوش های چرمی که با چرم مصنوعی یا طرح پوست حیوانات ساخته شده اند می توانند یکی از انتخاب های شما برای داشتن یک فضای متفاوت و جدید باشند. به این ترتیب با انتخاب یک دیوارپوش چرمی می تواند طراحی دکوراسیون خود را به خوبی تکمیل کنید.

دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی

دیوارکوب ها و دیوارپوش های چرمی یا چاپ پوست حیوانات بسیار متنوع هستند و می توانند از تزئین اتاق خواب گرفته تا راهرو یا دیوار اتاق نشیمن مورد استفاده قرار بگیرند و فضای خانه شما را شیک و لوکس تر کنند. این دیوارپوش ها می توانند جلوه های متنوعی را ایجاد کنند و در انواع ایده های طراحی داخلی به کار گرفته شوند تا با طیف گسترده ای از فضاها و سبک ها متناسب باشند. چه بخواهید یک ظاهر سنتی ایجاد کنید و یا یک فضای لوکس و مدرن ، می توانید با رنگ ها و جلوه های دقیق انتخاب شده از انواع دیوارکوب ها و دیوارپوش های چرمی به ظاهر دلخواه خود دست یابید.

اگر به دنبال منحصر به فردترین و پویاترین روش برای تغییر ظاهر دیوارهای خانه خود هستید و می خواهید ایده های خاص تری را به کار ببرید ، پیشنهاد می کنیم دیوارکوب ها و دیوارپوش های چرمی را در نظر بگیرید. در ادامه در خصوص ویژگی های پنل های چرمی بیشتر توضیح می دهیم.

آیا شما هم به دیوارپوش های چرمی علاقه مندید؟

در گذشته از دیوارپوش های چرمی بیشتر در محیط های عمومی نظیر داخل آسانسور ، لابی هتل ها ، دفاتر ، فضاهای پذیرایی و رستوران ها استفاده می شد. اما در حال حاضر به خاطر محبوبیت این نوع از دیوارپوش ها استفاده از آنها در دکوراسیون داخلی خانه های لوکس نیز رواج پیدا کرده است. خیلی از طراحان داخلی با استعداد و خوش ذوق از کنار هم چیدن پانل های چرم مصنوعی آثار هنری بسیار جذابی را خلق می کنند که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

آیا شما هم به دیوارپوش های چرمی علاقه مندید؟

اگر شما هم به دیوارپوش های چرمی علاقه مند هستید ، پس فرصت را از دست ندهید و همین الان برای کسب مشاوره با کارشناسان طراحی داخلی شرکت هوم لوکس تماس بگیرید. ما دوست داریم طراحی الهام بخش شما از دیوارپوش های چرمی را به نمایش بگذاریم. کنار هم قرار دادن دقیق و ظریف سبک ها ، اشکال و اندازه های مختلفی از انواع قرنیزها ، دیوارکوب ها و دیوارپوش های آینه ای ، ام دی اف ، پلی استایرن ، چرمی در کنار هم می تواند یک محیط جذاب تر را برای زندگی و کار شما ایجاد نماید.

برخی از ویژگی های خوب دیوارپوش های چرمی

– دیوارپوش های چرم مصنوعی ؛ دوستدار محیط زیست!

همین ابتدا بد نیست یاد آور شویم که خوشبختانه برای تجربه چنین فضایی نیازی به آسیب رساندن به حیوانات نیست. زیرا دیوارپوش های چرم مصنوعی و یا چاپ پوست حیوانات خیلی وقت است که در بازار موجود هستند. بنابراین علاقه مندان به حفاظت از محیط زیست نیز می توانند با خیال راحت با دیوارپوش های چرم مصنوعی به ظاهر دلخواه خود در محیط خانه یا محل کار برسند.

– دیوارپوش های چرم ؛ گران قیمت اما همیشه مد!

شما می توانید دیوارپوش های چرمی را به رنگ قرمز ، سفید ، خاکستری و یا حتی رنگ های کلاسیک سیاه یا قهوه ای انتخاب کنید. دیوارپوش های چرم همیشه جذاب و شیک هستند و هیچ وقت از مد نمی افتند. بنابراین اگرچه ممکن است گرانقیمت باشند اما هنگامی که برای نصب این دیوارپوش ها هزینه می کنید برای سال ها و تا آخر عمر می توانید از یک محیط شیک و لوکس لذت ببرید. همچنین هر موقع قصد فروش خانه را داشته باشید احتمالا خریداران زیادی جذب خانه شما خواهند شد.

برخی از ویژگی های خوب دیوارپوش های چرمی

– امکان ایجاد فضای منحصر بفرد و ابتکاری با پانل های چرمی

نصب دیوارپوش های چرمی با الگوهای هندسی تکرار شونده می تواند به طراحی خانه ظاهری کاملا متفاوت و خیره کننده ببخشد. شما با کمک این محصولات به راحتی می توانید طرح های خلاقه و ابتکاری خود را بر روی دیوار خانه خلق نمایید و مهمان های خود را شگفت زده کنید. هر چقدر ابعاد کوچکتری از پنل های چرمی را انتخاب و در کنار هم با نظم خاصی بر روی دیوار نصب کنید دیوار شما جلوه خلاقانه و هنری بیشتری پیدا می کند. البته انتخاب رنگ و ابعاد پانل های چرمی کاملا به سلیقه شما و همینطور محیط مورد نظر برای نصب دیوارپوش یا دیوارکوب بستگی دارد.

همچنین برخی از دیوارپوش های چرمی از قبل توسط طراحان داخلی یا خارجی با سبک های بسیار متنوع و چشم نوازی طراحی شده و با ابعاد بزرگ در بازار عرضه شده اند. به این ترتیب با خرید این دیوارپوش های از قبل طراحی شده و نصب آنها خیلی سریع می توانید به ظاهر مورد نظر خود برسید.

– دیوارپوش های چرمی ، عایق صدا و حرارت

از گذشته از نوعی دیوارکوب های چرمی برای ایجاد عایق صدا در استودیوهای ضبط موسیقی استفاده می شد. این نوع از دیوارکوب ها به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز عمل کرده و برای کاهش سر و صدا به خصوص در آپارتمان ها و مناطق پر رفت و آمد کمک می کنند. در نتیجه شما با نصب دیوارپوش چرمی زندگی در یک فضای آرام ، لوکس و گرم را تجربه خواهید کرد.

۹۹/۱۱/۲۷
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.