تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

دیوارپوش های جدید

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۳۱ ب.ظ

امروزه دیوارپوش های جدید آنقدر متنوع شده اند که بتوانند در هر زمان سبک دکوراسیون داخلی خانه ی شما را بر اساس بودجه ، سلیقه و نظرتان تغییر دهند. از یک خانه به سبک مدرن و لوکس گرفته تا خانه هایی با سبک های سنتی ، دیوارپوش های جدید می توانند کاملا با محیط همخوانی پیدا کنند و به احساس فوق العاده فضای خانه شما بیافزایند.

امروزه دیوارپوش های جدید آنقدر متنوع شده اند که بتوانند در هر زمان سبک دکوراسیون داخلی خانه ی شما را بر اساس بودجه ، سلیقه و نظرتان تغییر دهند. از یک خانه به سبک مدرن و لوکس گرفته تا خانه هایی با سبک های سنتی ، دیوارپوش های جدید می توانند کاملا با محیط همخوانی پیدا کنند و به احساس فوق العاده فضای خانه شما بیافزایند.

برخی از دیوارپوش ها تنها به دلیل ارزش تزئینی خود انتخاب می شوند ، در حالی که انواع جدیدتر دیوارپوش ها علاوه بر ظاهر زیبا از ویژگی هایی همچون عایق حرارت ، صدا و رطوبت نیز برخوردار هستند و در نتیجه برای صاحب خانه بسیار سودمند خواهند بود.

دیوارپوش های جدید

در نهایت این شمایید که باید تصمیم بگیرید چه نوع دیوارپوشی برای تزئین دیوار اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، راهروها و آشپزخانه ی شما مناسب است. کارشناسان متخصص و با تجربه ما در شرکت هوم لوکس در ادامه چندین ایده برای استفاده از دیوارکوب ها و دیوارپوش های جدید را به شما پیشنهاد می دهند:

دیوارپوش های جدید رنگی

تغییر رنگ دیوار با استفاده از انواع دیوارکوب ها یا دیوارپوش های رنگی ساده ترین راه برای افزودن سبک جدید به دکوراسیون خانه شما است. اگر فکر می کنید ممکن است چند سال دیگر از رنگ جدید خسته شوید به شما پیشنهاد می کنیم که به جای رنگ کردن دیوار حتما از دیوارپوش های پلی استایرن رنگی جدید استفاده کنید، تا هم رنگ اصلی دیوار شما دست نخورده باقی بماند و هم هر زمان که تصمیم گرفتید به راحتی دیوارپوش دیگری را جایگزین دیوارپوش فعلی کنید. دیوارپوش های مدرن پلی استایرن بنابر سلیقه مشتری در انواع رنگ های براق یا مات و کدر موجود هستند. هنگام انتخاب یک دیوارپوش جدید برای یکپارچه سازی فضا بهتر است رنگ و سبک آن را مطابق با عناصر موجود دیگر انتخاب کنید.

اگر قصد دارید برای تزئین دیوارها از تابلوهای متنوع هم استفاده کنید ، دقت نمایید که دیوارپوش جدید شما نباید شلوغ باشد. علاوه بر این شما می توانید کل دیوار را با استفاده از از دیوارپوش های جدید پوشش دهید و یا فقط بخشی از آن را بپوشانید. اگر در انتخاب سبک و نوع دکوراسیون خانه هنوز تردید دارید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما در هوم لوکس تماس بگیرید.

نصب دیوارپوش های جدید در اتاق نشیمن و پذیرایی

به طور معمول در اتاق نشیمن و پذیرایی خانه ی شما فعالیت هایی مانند استراحت ، تماشای فیلم و میزبانی از میهمانان صورت می گیرد. نصب دیوارپوش های جدید در این فضا به شما کمک می کند تا با استفاده از این عنصر آرامش بخش و جذاب احساس گرما و خوشامدگویی بهتری را برای مهمانان و یا اعضای خانواده در خانه خود جای دهید.

دیوارپوش جدید

برای تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن با استفاده از دیوارکوب های جدید معمولا از دیوارپوش های نوع چوبی ، چوب مصنوعی ، پلی استایرن ساده یا سه بعدی و با دیوارپوش های چرمی و سنگی استفاده می شود. هر کدام از این دیوارپوش ها در صورتی که به درستی انتخاب و اجرا شوند می توانند بهترین تغییرات مثبت را در طراحی داخلی خانه شما ایجاد کنند.

با استفاده از جدیدترین دیوارپوش ها ایجاد جلوه های بصری جذاب و خیره کننده در خانه یا محل کار به راحتی امکان پذیر است. این محصولات در طیف گسترده ای از رنگ ها ، اشکال و سبک ها موجود هستند که به شما اجازه می دهد یک طراحی خلاقانه را تجربه کنید. علاوه بر این دیوارپوش های جدید از موادی ساخته می شوند که به راحتی و سریعا با یک دستمال مرطوب تمیز می شوند و هیچ جای نگرانی بابت نگهداری از آنها در طولانی مدت وجود ندارد. ما به شما کمک می کنیم تا مناسب ترین دیوارپوش را برای خانه خود انتخاب کنید.

انتخاب بهترین دیوارپوش برای خانه جدید

اگر به دنبال انتخاب بهترین دیوارپوش برای خانه جدید خود هستید می توانید از عکس های موجود در کتاب ها ، مجلات و اینترنت کمک بگیرید و یا به صورت حضوری با یک کارشناس با تجربه در زمینه طراحی دکوراسیون مشورت کنید. همانطور که می دانید ، دیوارها جنبه غالب هر ساختمانی هستند. بنابراین نوع دیوارپوش هایی که انتخاب می کنید ، نمای کلی خانه ی شما را تعیین می کند.

در حال حاضر با توجه به ویژگی هایی که برای این محصولات دکوراتیو در نظر گرفته شده است و تنوع بالای مواد موجود برای ساخت آنها ، بهتر است علاوه بر انتخاب یک دیوارپوش با ظاهر خوب ، از لحاظ دوام و کاربرد محصول نیز بهترین انتخاب را داشته باشید. دیوارپوش های جدیدتر علاوه بر عملکردشان به عنوان دکوراسیون و افزایش ارزش زیبایی خانه با اضافه کردن یک بافت و سبک جدید ، به عنوان عایق صدا و تعادل دما و رطوبت نیز عمل می کنند.

با گسترش تولید و عرضه ی طیف وسیعی از ابزارهای دکوراتیو آن هم با بازه قیمتی متنوع ( از ارزان گرفته تا متوسط و گران) شاید الان فرصت مناسبی باشد که برای تغییر دکوراسیون خانه خود اقدام کنید. همین الان با ما تماس بگیرید.

۹۹/۱۱/۲۹
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.