تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۰۶ ب.ظ

تبلیغات موفقیت آمیز در اینستاگرام کار خیلی سختی نیست ، چرا که کاربران از قبل آماده ی خرید در این سیستم عامل محبوب هستند ، به ویژه در حال حاضر که پست های “قابل خرید” با رشد بی سابقه ای رو به رو بوده است. با این حال برای انجام فعالیت های مدیریت اینستاگرام به صورت حرفه ای و پر بازده باید از تمام نکات لازم مطلع باشید. راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام می تواند راهکارهای جدیدی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهد. پس فرصت را از دست ندهید و همین الان با مطالعه این مقاله نکات لازم برای موفقیت بیشتر در فروش آنلاین را بیاموزید!

راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات موفقیت آمیز در اینستاگرام کار خیلی سختی نیست ، چرا که کاربران از قبل آماده ی خرید در این سیستم عامل محبوب هستند ، به ویژه در حال حاضر که پست های “قابل خرید” با رشد بی سابقه ای رو به رو بوده است. با این حال برای انجام فعالیت های مدیریت اینستاگرام به صورت حرفه ای و پر بازده باید از تمام نکات لازم مطلع باشید. راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام می تواند راهکارهای جدیدی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهد. پس فرصت را از دست ندهید و همین الان با مطالعه این مقاله نکات لازم برای موفقیت بیشتر در فروش آنلاین را بیاموزید!

فراموش نکنید تبلیغات اینستاگرام ، ابزاری اساسی برای هر بازاریاب شبکه های اجتماعی است. اگر به تازگی مدیریت اینستاگرام یک پیج تجاری را در دست گرفته اید اصلا نگران نباشید. چرا که در این پست ، قرار است ما همه چیزهایی که می خواهید در مورد نحوه تبلیغات در اینستاگرام بدانید را بررسی می کنیم. با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همراه باشید.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام شامل پست ها یا داستان هایی می شود که یک کسب و کار برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود در اینستاگرام منتشر می کند. علاوه بر این اینستاگرام ابزارهای مختلف دیگری را نیز برای بازاریابی و تبلیغات در این فضا در اختیار کاربران خود قرار داده است. برای مثال شما می توانید حتی از دکمه تماس برای هدایت ترافیک به سمت خرید محصول خود استفاده کنید.

به این ترتیب اینستاگرام چندین قالب تبلیغاتی را به شما ارائه می دهد و شما می توانید بر حسب نیاز و دانش خود از مزایای آنها بهره مند شوید. برخی از انواع رایج تبلیغات اینستاگرام عبارتند از: داستان های تبلیغاتی ، تبلیغات از طریق انتشار عکس ، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات IGTV و غیره. هر کدام از این آپشن ها برای اهداف مختلف تجاری قابل استفاده هستند.

بیشتر بدانید :  همه چیز راجع به لینکدین

علاوه بر این کسب و کارهای آنلاین می توانند از ویژگی های دیگر اینستاگرام مانند افزودن فیلترهای عکس ، جلوه های ویدئویی و متن برای ایجاد تبلیغات سرگرم کننده و خلاقانه و جذب مشتری بیشتر استفاده کنند.

اگر به صورت حرفه ای در رشته مدیریت اینستاگرام در حال فعالیت هستید قطعا با تجهیزات مختلف اینستاگرام برای ارائه یک تبلیغ حرفه ای آشنایی دارید. در غیر این صورت می توانید با کارشناسان ما در بهیدو تماس بگیرید. همچنین در ادامه نکات جدیدی را برای تبلیغات بهتر در اینستاگرام به شما آموزش خواهیم داد.

چرا به تبلیغات اینستاگرام نیاز دارید؟

به طور کلی ، اینستاگرام سطح تعامل بسیار بالاتری را نسبت به سایر رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از اینستاگرام تصویر بهتر و صمیمی تری از عملکرد داخلی شرکت خود به مشتریانتان نشان دهید. به عبارت دیگر تبلیغات با محوریت اینستاگرام می تواند به مشتریان شما تصویر بهتری از چیزی که هستید ارائه دهد.  هرچه کاربران ، شما را بیشتر بشناسند ، احتمال خریدشان بیشتر است.

چرا به تبلیغات اینستاگرام نیاز دارید؟

این رسانه اجتماعی برای اغلب کاربران سرگرم کننده و پر از شور و اشتیاق است و به همین خاطر مدت زمان زیادی را در آن می گذرانند. به این ترتیب از اینستاگرام می توانید برای ارائه محصولات یا خدمات به خوبی استفاده کنید. از همه مهم تر ، استفاده از بستر تبلیغاتی اینستاگرام نیز آسان است و عملکرد عالی آن به رشد مشاغل کوچک تر نیز کمک می کند. امکانات موجود در اینستاگرام دسترسی به کاربران هدف را برای مدیریت اینستاگرام تسهیل می کند و می تواند به طرز موثری در فروش آنلاین شما معجزه کند!

راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام

مرحله شماره ۱: درباره رقبای خود تحقیق کنید.

قبل از شروع به ایجاد تبلیغات اینستاگرام خود ، باید مدتی را صرف تحقیق در مورد رقبا کنید. مثلا چه نوع تبلیغاتی را ارائه می دهند؟ آنها از چه فراخوان هایی استفاده می کنند؟ چگونه مخاطبان را با صفحه تجاری خود درگیر می کنند؟ یکی از بهترین راه ها برای انجام این نوع تحقیقات رقابتی بازدید از حساب اینستاگرام یک رقیب و کلیک بر روی وب سایت یا دیگر حساب های آنها است. در مرحله بعد ، به صفحه محصول آنها بروید و روی برخی محصولات خاص کلیک کنید. این یک روش عالی جهت الهام گرفتن برای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام شما است!

بیشتر بدانید :  چگونه از اینستاگرام درآمدزایی کنیم؟

مرحله شماره ۲: اهداف تبلیغاتی خود را پیدا کنید.

در اینستاگرام ، می توانید از یک یا چند اهداف تبلیغاتی زیر استفاده کنید. این اهداف بر روی نحوه بهینه سازی تبلیغات اینستاگرام و نحوه تأثیرگذاری شما تأثیر می گذارد.

  1. آگاهی از برند: معمولا رایج ترین هدفی است که در تبلیغات اینستاگرام یافت می شود. چرا که این رسانه اجتماعی مکان خوبی برای شروع فعالیت های بازاریابی شما است و موجب می شود تا افراد بیشتری با محصول و خدمات شما آشنا شوند.
  2. فروش محصولات: محصولات و خدمات خود را برای فروش به نمایش بگذارید.
  3. ۳ایجاد ترافیک برای وب سایت: می توانید مخاطبان را از طریق کلیک کردن روی تبلیغ به وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید.
  4. ۴ایجاد تعامل با مخاطبان: افراد بیشتری را مجبور کنید تا پست یا صفحه شما را ببینند و با آن درگیر شوند. تعامل با مخاطب در اینستاگرام شامل نظرات ، اشتراک ها ، پسندیدن ها و پاسخ رویدادها می باشد.
  5. ۵نصب برنامه: می توانید افراد را به لینک نصب اپلیکیشن کسب و کار خود هدایت کنید.
  6. بازدید از ویدئو: با انتشار ویدئوهایی از محصولات و پشت صحنه خدمات و فعالیت های کسب و کار خود آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید.

 مرحله شماره ۳: تبلیغات اینستاگرام خود را هدف گذاری کنید.

هدف گذاری تبلیغات اینستاگرام تلاش برای یافتن بهترین فرد برای بازدید از تبلیغات شماست.  برای مثال اگر جوراب های جالب با طرح های خاصی را می فروشید ، سعی کنید افرادی را که به احتمال زیاد محصولات شما را خریداری می کنند هدف قرار دهید.

بیشتر بدانید :  بهینه سازی رسانه های اجتماعی چگونگی نفع کسب وکارها از آن

شما می توانید برای رسیدن به هدف گذاری از ابزارهای مکان ، اطلاعات جمعیتی ، علایق ، رفتار و موارد دیگر در اینستاگرام استفاده کنید. هرچه تبلیغات شما برای مخاطب مناسب تر باشد ، شانس بیشتری برای فروش خواهید داشت.

تبلیغات اینستاگرام خود را هدف گذاری کنید.

مرحله شماره ۴: در تبلیغات اینستاگرام خود خلاقیت داشته باشید.

ساخت آگهی تبلیغاتی اینستاگرام شما بخشی از هنر و بخشی از علم است. قبل از شروع ، باید فکر کنید که هدف شما چیست ، به چه کسانی می خواهید برسید و اینکه چه نوع پیام و لحنی به دنبال کنندگان شما انگیزه می دهد تا با تبلیغ شما درگیر شوند. چهار نوع تبلیغات اصلی در  اینستاگرام وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید: تبلیغات به وسیله تولید محتوا و عکس ، تبلیغات به وسیله نمایش اسلاید، تبلیغات ویدیویی و تبلیغ در استوری.

مرحله شماره ۵: کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید.

برای موفقیت در اینستاگرام باید کمپین بازاریابی قوی ایجاد کنید و یا در یک کمپین بازاریابی شرکت کنید. علاوه بر این شما باید کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را در حین اجرا ویرایش و بهینه کنید! اگر تازه با تبلیغات اینستاگرام شروع می کنید ، تبلیغات خود را به مدیریت اینستاگرام حرفه ای بسپارید تا متناسب با نیازهای شما عمل کند.

۰۰/۰۲/۰۱
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.