تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل،دیجیتال مارکتینگ

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت، اپلیکیشن های موبایل، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان های این ظرکت به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. به خوبی معرفی شده، دیده شوید و با کاربران فعلی و مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید.

فعال سازی shop فروشگاه در اینستاگرام

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۲۸ ب.ظ
فعال سازی shop فروشگاه در اینستاگرام

آشنایی با نحوه مدیریت اینستاگرام و فعال سازی shop فروشگاه در اینستاگرام در رونق هر چه بیشتر کسب و کار آنلاین شما موثر است. از این رو کارشناسان دیجیتال مارکتینگ در بهیدو قصد دارند در این مطلب به شما بیاموزند که چگونه می توان از یک حساب اینستاگرامی برای فروش آنلاین محصولات استفاده کرد. پلتفرم محبوب اینستاگرام بخشی به نام shop یا همان فروشگاه دارد که شما می توانید آن را برای تجارت آنلاین خود فعال کنید. این ویژگی اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا کاتالوگ اجناس خود را به پست های اینستاگرام پیوند دهید تا از این طریق دنبال کنندگان شما بتوانند محصولات شما را بهتر بررسی کنند

خوشبختانه راه اندازی بخش فروش در Instagram کاملا رایگان است. اما با این وجود ایجاد یک مارک تجاری موفق آنلاین برای کسب و کار شما به زمان و تلاش نیاز دارد. اگر می خواهید در این زمینه پیشرفت های بیشتری داشته باشید قطعا باید از دانش مدیریت اینستاگرام برخوردار شوید. پس همین الان دست به کار شوید و به کمک راهنمای گام به گام زیر اقدام به فعال سازی shop فروشگاه در اینستاگرام نمایید. اما قبل از آن آیا می دانید چرا باید از ویژگی شاپ در اینستاگرام استفاده کنیم؟

فعال سازی shop فروشگاه در اینستاگرام

آشنایی با نحوه مدیریت اینستاگرام و فعال سازی shop فروشگاه در اینستاگرام در رونق هر چه بیشتر کسب و کار آنلاین شما موثر است. از این رو کارشناسان دیجیتال مارکتینگ در بهیدو قصد دارند در این مطلب به شما بیاموزند که چگونه می توان از یک حساب اینستاگرامی برای فروش آنلاین محصولات استفاده کرد. پلتفرم محبوب اینستاگرام بخشی به نام shop یا همان فروشگاه دارد که شما می توانید آن را برای تجارت آنلاین خود فعال کنید. این ویژگی اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا کاتالوگ اجناس خود را به پست های اینستاگرام پیوند دهید تا از این طریق دنبال کنندگان شما بتوانند محصولات شما را بهتر بررسی کنند

خوشبختانه راه اندازی بخش فروش در Instagram کاملا رایگان است. اما با این وجود ایجاد یک مارک تجاری موفق آنلاین برای کسب و کار شما به زمان و تلاش نیاز دارد. اگر می خواهید در این زمینه پیشرفت های بیشتری داشته باشید قطعا باید از دانش مدیریت اینستاگرام برخوردار شوید. پس همین الان دست به کار شوید و به کمک راهنمای گام به گام زیر اقدام به فعال سازی shop فروشگاه در اینستاگرام نمایید. اما قبل از آن آیا می دانید چرا باید از ویژگی شاپ در اینستاگرام استفاده کنیم؟

چرا باید از ویژگی shop در اینستاگرام استفاده کنیم؟

اینستاگرام دارای بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال با علایق مختلف در همه صنایع از زیبایی و مد گرفته تا اتومبیل و حسابداری است. بنابراین قطعا شما هم می توانید مخاطبان هدف خود را برای فروش در این شبکه اجتماعی پیدا کنید. اینستاگرام اخیراً یک ویژگی به نام shop را به کاربران خود در سراسر جهان معرفی کرده است. این آپشن به شما اجازه می دهد تا محصولات خود را همراه با تصاویر، قیمت، کاتالوگ، توضیحات و … در اینستاگرام برچسب گذاری کنید.

بیشتر بدانید :  استراتژی های مهم شبکه های اجتماعی در سال 2017 و ترفندهای تبلیغاتی آن ها در سال 2018

بنابراین اگر به تازگی شروع به فروش آنلاین در فضای مجازی کرده اید به خصوص با توجه به محدودیت های موجود به خاطر همه گیری ویروس کووید-۱۹ بد نیست آگاهی و مهارت خود را در این زمینه افزایش دهید تا بتوانید بالاترین میزان فروش آنلاین را داشته باشید و تا حدودی خسارت های احتمالی وارده را جبران کنید. آشنایی با مهارت های مدیریت اینستاگرام در موفقیت بیشتر شما نقش خواهد داشت.

Shop در اینستاگرام

هنگامی که یک کاربر اینستاگرامی بر روی عکس ضربه می زند و سپس بر روی نام محصول کلیک می کند ، به صفحه توضیحات محصول منتقل می شود و سپس می تواند تصمیم بگیرد که آیا برای خرید بر روی لینک وب سایت فروشگاهی شما کلیک نماید یا خیر. البته ویژگی شاپ فقط برای اتصال به وب سایت فروشگاهی نیست. بلکه شما می توانید از طریق خود صفحه اینستاگرام نیز فروش داشته باشید.

سال هاست که بسیاری از برندها در سراسر جهان منتظر معرفی چنین قابلیتی در اینستاگرام بوده اند. با این حال ، برای استفاده از این ویژگی شرکت شما باید صفحه کاربری خود را به صفحه تجاری تبدیل کند و همچنین اگر در فیسبوک نیز فعالیت دارید می توانید بخش Facebook  Shop را نیز در اینستاگرام خود فعال نمایید. اما اگر در صفحه تجاری خود بخش Facebook Shop را ندارید ، اصلا نگران نباشید ، زیرا هنوز هم می توانید فروش خود را از اینستاگرام انجام دهید.

در دنیای دیجیتالی و رقابتی امروز تبلیغات در اینستاگرام به یک ضرورت به خصوص برای کسب و کارهای نوپا تبدیل شده است. اگر شرکت یا کسب و کار شما هنوز به شاپ اینستاگرام دسترسی ندارد و یا تنظیمات آن را انجام نداده است ، وقت آن رسیده که با یک ارائه دهنده خدمات مدیریت اینستاگرام مانند آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو تماس بگیرید و یا خودتان با کسب آگاهی های لازم اقدام به مدیریت درست صفحه تجاری خود در اینستاگرام کنید. در ادامه به روش فعال سازی shop فروشگاه در اینستاگرام می پردازیم. همچنان با بهیدو همراه باشید.

بیشتر بدانید :  مهمترین ابزار مدیریت پیج اینستاگرام

گام اول: قوانین اینستاگرام در مورد راه اندازی فروشگاه در این پلت فرم را مطالعه کنید

قبل از اینکه بخواهید فروشگاه اینستاگرامی خود را راه اندازی کنید ، باید بدانید که چگونه تجارت آنلاین و محصولاتتان می تواند مطابق با خط مشی های اینستاگرام باشد. این آگاهی از بسته شدن پیج کاری شما در آینده توسط اینستاگرام جلوگیری می کند.

گام دوم: در اینستاگرام یک حساب تجاری فعال نمایید

راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام با استفاده از ایجاد حساب تجاری بسیار کاربردی تر خواهد بود. در واقع فقط حساب های تجاری می توانند در اینستاگرام یک فروشگاه حرفه ای راه اندازی کنند. اگر می خواهید حساب کاربری عادی خود را به یک حساب تجاری در اینستاگرام تبدیل کنید باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. برنامه Instagram را باز کنید و روی منوی گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  2. روی تنظیمات ضربه بزنید.
  3. روی حساب ضربه بزنید.
  4. روی قسمت پایین منو یعنی «سوئیچ به حساب حرفه ای» ضربه بزنید.
  5. پس از زدن دکمه ادامه روی کسب و کار مورد نظر خود ضربه بزنید.
  6. جزئیات کسب و کار خود را اضافه کنید و روی دکمه «تمام» ضربه بزنید.

به این ترتیب با پیروی از مراحل ذکر شده در بالا به سادگی می توانید حساب کاربری خود را به یک حساب تجاری حرفه ای تبدیل نمایید.

نکات لازم پس از فعال سازی shop فروشگاه در اینستاگرام

اگر می خواهید کسب و کار آنلاین خود را در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام گسترش دهید و یک مدیریت اینستاگرام حرفه ای داشته باشید ،  باید به نکات زیر توجه نمایید:

  • اهداف کاری خود را برای اینستاگرام مشخص کنید
  • ستون های محتوای خود را مشخص کنید
  • دارایی های بصری منسجم ایجاد کنید
  • از اصوات و کلمات خاص به عنوان ابزار مارک استفاده کنید
  • تقویم محتوای خود را بسازید
  • برای محتوای خود ارسال مداوم داشته باشد
  • در مورد هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود تحقیق کنید
  • با حساب های دیگر و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید
  • از بخش استوری (داستان ها) برای گفتگوی صمیمانه تر با مخاطبان خود استفاده کنید
  • معیارهای خود را پیگیری کنید و استراتژی های خود را با گذشت زمان تنظیم کنید
بیشتر بدانید :  چگونه یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ موفق داشته باشیم؟
۰۰/۰۳/۰۹
بهین مبتکران ایده

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.